Tag: Lumea noastra

Buna tuturor!
 Inainte sa incep tagul, vroiam sa va spun ca sunt super fericita pentru ca am reusit sa intru la facultate la Bucuresti exact unde vroiam :D. Nu sunt eu foarte incantata de oras in sine dar sper sa ma obisnuiesc in timp.

Asaa, tagul l-am luat de la Anca (MakeUp your mind). Nu am o lista cui sa il dau mai departe dar cine vrea sa-l faca, feel free to take it :P.

Cel mai vechi
Il am de cand ma stiu (de la 5 luni zice mama :D), il cheama Ila si a dormit cu mine o perioada destul de lunga de timp :D. Nu mai e el intr-o stare foarte buna dar a avut si zile mai rele :))


De care va leaga o amintire
Sunt destul de multe aici dar primul lucru care mi-a venit in mana a fost albumul de a 12-a. Enough said right?

 

Primit de la o persoana iubita & Pe care il iubiti cel mai mult
Stiu ca nu face parte din categoria obiecte/lucruri dar numai la ele m-am gandit cand am ajuns la sectiunile astea :D. Pe Molly (cea cu esarfa cu bulinute) am primit-o de la ai mei acum 3 ani si imi e draga ca ochii din cap iar ea la randul ei ne-a daruit-o pe Chandra (don't ask about the name...).
 

Castigat sau furat
Ei, nu se incadreaza chiar aici, dar pot spune ca nastureii de mai jos i-am confiscat de la matusa mea din Elvetia cand am fost acum 2 ani la ea cu gandul ca le gasesc eu o intrebuintare :D.


De care v-ati descotorosi dar nu o faceti (din diferite motive)
Colectia mea de plusuri :D. Astia sunt sus pe dulap dar mai am si altii imprastiati prin camera.


Cei mai trazniti & Care primeste multe complimente
 Cerceii mei cu felii de portocale uscate :D. Sunt poate cei mai trazniti din colectia mea de bijuterii si multa lumea i-a admirat intreband daca chiar sunt adevarate :P.


Utilizat cel mai mult
Am o mica colectie de strugurele dupa cum puteti vedea si nu pot rezista fara ele mai mult de o ora :D. Poate si din cauza ca am buzele foarte uscate dar, oricum, nu-mi lipsesc niciodata :D.

 
Kisses!

Etichete: , , , , , ,