My weekend

 Hello everyone! :D
Daca tot am plecat inapoi la Brasov in weekend, vineri seara am ajutat-o pe mama sa ii faca baie unuia din cateii mei, si prin ajutat ma refer la faptul ca mama ii facea baie si eu stateam cu aparatul pe langa ea si faceam poze :)).



Sambata de dimineata am fost sa dau o pereche de cercei unei fete si daca tot eram prin zona am zis sa intru un pic prin Condor (Brasov people will know :D). E un fel de magazin cu de toate la preturi foarte mici. Asa am gasit portfardul de mai jos :D. Eram de ceva vreme in cautare de un portfard pentru ca de fiecare data cand plecam imi aruncam toate cosmeticele direct in ghiozdan si dupa ma chinuiam sa le pescuiesc afara :D. Gasisem la un moment dat ceva in Real, dar ajungea undeva pe la vreo 40 de lei... Eu pe cel de mai jos am dat numai 6 lei :D.


 In portfard puteti vedea noul meu sampon uscat Trend It Up de la Balea (celalalt deja l-am terminat :D) si apa micelara de la Yves Rocher pe care am primit-o de la o persoana foarte draga mie :D.


Mi-am mai luat o mica oja tot din Condor :D. Cat am stat la coada la casa mi-am facut de lucru la un cosulet plin cu oje si aceasta mi-a facut cu ochiul asa ca nu m-am putut abtine si am luat-o.


Si, chiar inainte sa plec, am primit o cutie cu ciocolatele :X. 
Nice people I have around me... Well, most of them :D.


Cam asta a fost sfarsitul meu de saptamana. In afara de ce ati vazut mai sus am mai lucrat cu fimo si am fost in vizita pe la bunici :D.
Voi ce ati facut weekendul asta?

Etichete: , , , , , , , ,