Jewellery collection part 2

Hello!
Inainte de toate sper ca sunteti pregatite deoarece vine o postare lunga si plina de poze :D.
Weekendul asta, daca tot am ramas la Bucuresti, am pozat a doua parte din colectia mea de accesorii si ramasese sa o postez saptamana urmatoare, cand m-as fi dus cu laptopul la facultate pentru ca netul meu deja incepe sa faca figuri... dar cum azi a fost vreme urata afara si m-am plictisit teribil, am zis sa incerc sa scriu :D, asa ca am lasat pozele la incarcat si intre timp mi-am facut de lucru prin camera :)). Cred ca a durat mai mult de jumatate de ora pana s-au incarcat toate pozele :)).

Asa... bratari :X. De toate marimile si culorile :D. Cele din primele poze sunt toate facute de mine :D.






Urmatoarele bratari sunt primite de 1 martie de colegii de grupa de la facultate. Toate in afara de una pe care o am de anul trecut cred :)). 


Asta mica si dragalasa o am de cand am avut cu asociatia proiectul Arta'n Dar. Este facuta manual de una din fete.


Bratarica cu charmuri :X. Este printre preferatele mele. Am primit-o, cred, la swap-ul de craciun organizat de revista Atelierul.


Si ultimele, purtate probabil cel mai des. Le-am luat din H&M cand am fost in Elvetia.


Urmeaza colectia de cercelusi cu tortite :D. Am pozat majoritatea cerceilor iar cei care nu sunt pozati se pot vedea in ultima poza :D


Cercelusi pictati manual. Ii ador pe toti si ce imi place cel mai mult la ei este ca sunt pictati pe ambele parti :X. Asa cum puteti vedea mai jos, cercelusul din stanga este partea din fata iar cel din dreapta este partea din spate a cercelului.





Cercei Accessorize. Am o slabiciune pentru cerceii lungi si cand i-am vazut pe acestia nu m-am putut abtine. Ii am de ceva vreme, dar tin minte ca i-am luat la reducere, insa nu mai stiu exact cat au fost :D.
Este cred ca una din putinele perechi de cercei pe care chiar i-am cumparat :)).


Si de acum tot ceea ce vedeti mai jos sunt cerceii facuti de mine :D.










Si aici puteti vedea toaaataaa colectia de cercei cu tortite, plus suportul de cercei 100% handmade :)). Placajul din spate si rama sunt facute de tata (este foarte priceput la chestii de genul, mi-a facut chiar si un trepied :X, daar sa nu deviem de la subiect :)) ) iar eu am adaugat plasa pe care stau atarnati cerceii si toti trandafirasii si bobocii, lucrati fiecare in parte si apoi lipiti cu pistolul de lipit (sa va mai zic de cate ori m-am ars cu el? :)) ).


Sper ca v-a placut postarea!
Mi-ar placea sa va aud parerile si/sau daca aveti intrebari :D.
In saptamana urmatoare am in plan un haul post, un wishlist si o surpriza :D. Siiii... daca e vreme frumoasa as iesi si la pozat de tinute :)).
Ce ati vrea sa vedeti mai intai?
Kisses si o saptamana frumoasa va doresc! :* 

Etichete: , , , , ,