My weekend (2)

Hello girls!
Cum de pe 1 mai incepe oficial vacanta de paste, am hotarat sa raman, impreuna cu colega de camera, weekend-ul acesta la Bucuresti :D. In felul asta, duminica am participat la Olimpiada jocurilor organizata de ASMI. Am avut o intreaga dupa-amiaza plina de jocuri si rasete, si cam asa am fost imbracata (cu exceptia palariutei :D).
Da, stiu ca nu era chiar tinuta ideala pentru ceea ce am facut, dar si colega mea de camera mi-a zis ca tinand cont ca e vorba de mine este ceva normal :)).
Asa... am purtat o rochita proaspat achizitionata din Miniprix (am dat comanda online pentru ca nu am gasit-o in magazin), o jacheta de blugi Divided by H&M, Conversi, gentuta pe care ati mai vazut-o, palarie cumparata de pe ebay si cateva accesorii random. 
N-am fost la Olimpiada cu palaria pentru ca era destul de cald afara, dar am luat-o la poze pentru ca vroiam sa v-o arat :D.







Voi ce ati facut in weekend?
Kisses! :*
Timi

Etichete: , , , , ,