Rasfat de Paste

Hristos a inviat! >:D<
Aproape ca a trecut si mica vacanta... si eu iar n-am facut mare lucru... Mi-am adus acasa ca tot studentul, foile si cartile cu gandul sa incep din timp sa invat pentru sesiune... dar de unde? :)). Au venit in vizita niste rude din strainatate si cu atatea vizite, plimbari si cumparaturi n-am mai avut timp de nimic :)). Well... aproape nimic :))... 

In primele zile de vacanta am avut onoarea de a-mi face singura curat in camera. Nu imi place sa sterg praful sau sa dau cu aspiratorul dar mi-am redecorat cat de cat camera cum imi place mie (pentru ca aveam nevoie de asa ceva dupa ce s-a bagat mama si mi-a mutat toate lucrurile dupa capul ei...) si in final am reusit sa pun pozele care mi-au placut in rama super colorata de mai jos :)). Rama este cumparata cred ca de vreo 2 ani dar numai acum m-am invrednicit sa pun poze in ea :D.
Si in dreapta am pastrat emblema liceului si toate biletele & invitatiile de pe unde am fost in acea perioada.



Tot la partea de decorat, am primit de la matusa mea acesti superbi fluturasi :X. Initial ma tenta sa ii prind pe perdea dar cum au un mod de prindere mai ciudatel stateau cam aiurea :D. Asa ca i-am prins de nuiaua pe care am primit-o de ziua mea acum cativa ani de la trupa de teatru P4TRU din care am facut si eu parte :D.
Poza nu este foarte reusita... blame me for that... dar fluturasii sunt foarte dragalasi in realitate :D.


Pentru ca am fost cuminte anul asta :)))...
Am mai primit si cele 3 floricele din ghiveci pe care le-am pus pe raftul unde am o mare parte din materialele pentru mesterit :D.


Am primit si hainute :)): o pijamaluta bleu foarte simpatica cu pisicute, un maieu negru cu floricele, o bluza tricotata (cel putin asa cred ca se numeste :)) ), si o camasuta in carouri :D.


Cum atat eu cat si matusa mea suntem pasionate de handmade, am dus-o la 2 magazine specializate in lucrul manual (Creativ si Kaleido) in Brasov. Se putea sa nu ma tenteze si pe mine ceva? :)) Mi-am luat servetele, fundite, fire de piele in diferite nuante si un perforator in forma de fluturas :X. Abia astept sa le folosesc!


Tot de la matusa mea am setul de pixuri colorate :X si multitudinea de ciocolatele :)).


De la cea mai buna prietena am primit un strugurel cu trandafiri care are SPF (I really wanted one of those :D) si un super inel cu camee :X.


Siii.... cu ce puteti vedea mai jos m-am rasfatat singura :))). Jur ca intr-o zi o sa ma falimentez singura :))), daca este posibil. In apararea mea, cam tot ce mi-am cumparat, fie le-am prins la oferte, fie nu au fost scumpe :D.
Mi-am mai luat un sampon uscat Balea Trend It Up pentru ca ultimul este pe terminate. 
Gel de dus mai aveam, dar daca tot am trecut prin Mega Image am zis sa nu ratez gelul de dus Care cu capsuni si fistic despre care cititsem acum ceva timp pe un blog. Miroase delicios si este fara parabeni :X.
Lac de unghii Lasting Colour de la Miss Sporty. Ador pensula mare care imi face treaba mai usoara :X. Cred ca in curand voi incerca si ojele lor :D.
Mi-a venit si ultimul pachet de pe e-bay cu ustensile pentru facut modele pe unghii. Intr-un final am pastrat una pentru unghii si restul am inceput sa le folosesc la lucrul cu fimo :D.
Apa termala Avene. Am citit mult despre ea si mi-am dorit sa o incerc de ceva vreme :D.
Ulei din germeni de grau, ulei din samburi de caise si ulei de argan. Au fost toate intr-un pachetel pe care am dat 18 lei. 
Tricou C&A. Imi place mult modelul floral, este comod si numai bun pentru vremea de afara :D.
Si nu in ultimul rand, o pereche de ochelari :D.


Cam asta a fost vacanta mea pe partea de shopping & presents :D. Sper doar ca in urmatoarele 2 zile, cat a mai ramas, sa nu mai maresc gaura din portofel :))).
Voi cum v-ati petrecut vacanta?
Kisses!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,