Tag - Liebster Blog Award

Hello girls!
Înainte de toate vreau să vă spun că este a doua oară când încep să scriu postarea, o salvez (thank God că nu o și public) și când mă uit a doua sau a treia zi îmi dau seama că am scris pe blogul gresit :)). Așa au ajuns postări despre cosmetice salvate pe blogul de accesorii :)).
În altă ordine de idei, am primit acum câteva zile acest tag de la Maria, căreia îi mulţumesc frumos.

Regulile sunt:

1. Când primeşti tag-ul mulţumeşte-i persoanei care te-a nominalizat şi postează pe blog link-ul ei.

2. Scrie 11 lucruri aleatorii despre tine.

3. Răspunde la setul de 11 întrebări primite.

4. Alege 11 bloguri care te inspiră (cu un număr de followers sub 200) şi lasă link-urile lor în postul tău.

5. Creează un set de 11 întrebări pentru ei.

6. Lasă-le câte un comentariu celor nominalizaţi pentru a face tag-ul.

11 lucruri despre mine:
1. Am un talent în a mă arde cu aproape orice e fierbinte :)). Chiar în acest moment tastez cu degetul vătămat :)). Ca să nu mai zic ca am un ditamai semnul pe picior de prin noiembrie-decembrie anul trecut... Da, atât de tare m-am ars cu fierul de călcat că nu mi-a mai trecut semnul de atunci...

2. Sunt o persoană foarte răbdătoare și calmă cam din toate punctele de vedere :D.

3. Adoor să creez și aici nu mă refer numai la accesoriile din fimo :D. Îmi place să urmăresc tot felul de tutoriale DIY și să încerc și eu să fac aproape orice :D.

4. Tot legat de DIY, îmi place să merg la cumpăraturi pentru materiale la fel de mult ca pentru hăinuțe și cosmetice :D. În plus, stau să mă uit la ele la fel de mult cât stau în cabina de probă sau când aleg o cremă :))).

5. Tocmai azi am terminat jocul despre care vă vorbeam aici. I looooove it!! Când l-am terminat m-am cam întristat pentru că nu mai gaseam nimic de făcut prin jur :))). Daar cred că o să îl reiau în curând, varianta hard :D.

6. Sunt în dileme dacă vreau sau nu un aparat dentar, iar... 

7. Prin colecția mea de cărți am toate cele 4 volume din Twilight și cele 3 volume din 50 Shades :))). Yep :))), și încă nu îmi pare rău că am dat bani pe ele.

8. Sunt cea mai mare iubitoare de fustițe și rochițe.

9. Nu citesc reviste. În schimb aș sta cu orele citind bloguri de beauty și fashion :D.

10. Ador să merg la mare, să înot, dar niciodată nu mi-a plăcut să stau în costum de baie pe plajă.

11. Îmi place să îmi fac tot felul de listuțe cu wishlist-uri, combinații draguțe de haine, planuri de vacanță, programul pentru mâine :))).

Întrebări primite de la Maria:

1. Care este anotimpul preferat? De ce?
Cred că primăvara :D. Pentru că este perioada în care toată natura revine la viață și vremea este perfectă pentru orice (când nu plouă, bineînțeles :)) ).

2. Ce carieră visezi să ai?
Ceva în domeniul informaticii, dar care să implice și creativitatea :D. Nu mi-ar plăcea să lucrez doar ca un roboțel toată ziua la un calculator.

3. Ce calități crezi că sunt importante la o persoană?
Cred că sinceritatea în primul rând. Dacă este un lucru pe care îl urăsc, acesta e să fiu mințită.

4. Care sunt calitățile tale?
Sinceră, calmă, răbdătoare, creativă etc. :)).

5. Dar defectele?
Fizice? O mulțime :))). În afară de astea, ar mai fi lipsa de modestie la anumite capitole :D.

6. Care este rutina ta de îngrijire a tenului?
Dimineața- Gel exfoliant Elmiplant, apă termală Avene și cremă pentru ten gras Ivatherm.
În serile în care fac duș aplic una din: maștile Avon cu argilă sau cu floare de lotus, uleiul din germeni de grâu (despre care v-am povestit aici) sau plasturii pentru puncte negre, pe care am zis totuși să îi termin (am scris despre ei aici).

7. Mare sau munte? De ce?
În general marea :D. Îmi place să simt nisipul la picioare și să privesc marea.

8. Care crezi tu că este cel mai frumos oraș? De ce?
Brașovul, evident :)). Pentru că este orașul meu de suflet :D.

9. Cum crezi că va fi nunta ta?
Mică și stilată :D. Nu mă văd făcând hora în fața blocului și alte obiceiuri de genul ăsta :)).

10. Ce activități ai într-o zi de vară?
În general, și mai ales de când am venit acasă, frec ridichea prin casă :)).

11. Ce fobii ai?
Să stau în fața unui public numeros și să trebuiască să vorbesc :D.

Nu am reușit totuși să nominalizez 11 bloguri :D pentru că nu am atâtea în listă sub 200 de folowers.
Mi-ar plăcea să citesc tagul la:
Aura
Alice
Claudia -Claudia's Choice
Crenguța
Claudia -Ciocolată cu zahăr
Bianca
 În afară de fetele menționate, dau tagul tuturor fetelor care nu l-au făcut și vor să îl facă :D. Chiar dacă nu aveți blog, îmi puteți lăsa răspunsurile într-un comentariu :D. Sunt curioasă de răspunsurile voastre :P.

Și întrebările mele:
1. Care sunt cosmeticele fără de care nu ai putea trăi?
2. Dacă ai putea fi pentru o zi, orice altă persoană, cine ți-ar plăcea să fii?
3. Animaluțul preferat?
4. Care ar fi cele 3 lucruri pe care le-ai lua cu tine pe o insulă pustie?
5. Ce înseamnă pentru tine ziua perfectă?
6. Care este primul lucru pe care îl observi la o persoană?
7. Unde te vezi peste 5 ani?
8. Care este cel mai stupid lucru pe care l-ai făcut vreodată?
9. Dar cel mai memorabil?
10. Dacă ti-ai putea alege o superputere, care ar fi aceasta și de ce?
11. Dulciurile preferate?


Și cam asta a fost :D. Sper că nu v-am plictisit prea mult, iar pentru fetele care au ajuns să citească până aici, aș vrea să vă întreb cam ce v-ar plăcea să câștigați la un Giveaway :D. Vreau să organizez unul dar sunt în pană de idei când mă gandesc la premiu :D.


Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: