Empties (1)

Hello girls!
Aceasta este prima mea postare de genul ăsta şi mai mult ca sigur nu va fi una lunară :)). Sunt luni când nu reuşesc să termin mai nimic, dar promit că le voi aduna şi când vor fi suficiente voi posta despre produsele terminate :D.
Înainte să trec la cosmetice vroiam să anunţ că încă aştept un mail de la cea de-a doua câştigătoare a Giveaway-ului.
De asemenea, sunt în curs de trecere la platforma de comentarii Disqus, care deocamdată văd că nu merge... Sper să rezolv totuși zilele astea :D.



Primele și cele mai multe produse terminate sunt pentru păr :D.
Șampon uscat Trend It Up Balea. Este probabil al doilea sau al treilea terminat și sunt foarte mulțumită de el :D.
Șampon pentru volum cu cireșe și iasomie Balea. Miroase bine, curăță părul și cam atât.
Balsam pentru păr gras Wash&Go. Nu mi s-a părut cine-știe-ce... Întradevăr nu îngrășa părul, dar în rest mi s-a părut apa de ploaie.
Tratament Alverde pentru păr deteriorat. Mi-a plăcut, i-am și făcut un review aici.
Ulei de argan Transvital. L-am folosit după baie, pe vârfuri. A fost ok, nu mi s-a părut că face prea multe probabil și din cauză că a fost puțin și l-am folosit o perioadă destul de scurtă.


Pentru unghii, am terminat dizolvantul de ojă fără acetonă de la Ebelin. Mi-a ajuns o perioadă destul de lungă. A fost bun, în schimb mă cam deranja mirosul puternic ca de acetonă :D.
Mi-am făcut ordine la oje și am decis ca acestea 3 trebuie să plece :D. Deși nu le-am terminat le am de foarte mult timp și sunt aproape uscate.


Pentru ten am terminat crema pentru curățarea feței cu argilă și goji de la Aslavital. Este destinată tenului sensibil și este exact ca o cremă. Nu facea spumă și mi s-a părut un pic prea delicată pentru tenul meu mixt/gras :D.
Cremă de corp cu cocos Balea. M-am chinuit ceva timp să o termin și mi-a plăcut. Este o cremă ușoară și foarte frumos parfumată.
Unt de corp de portocale roșii și soc Alverde. Spre deosebire de crema de mai sus s-a terminat incredibil de repede. Avea o consistența destul de groasă, de unt :D, și simțeam nevoia să îl aplic într-un strat mai gros pe piele ca să îl întind uniform. A, și mirosul este incredibil :X.


Și nu în ultimul rând, pastiluțe :D.
Supliment alimentar cu calciu (+magneziu+D3). Mi le-a luat mama să le iau de când am avut o cădere de calciu la București. A fost atât de rău încât a trebuit să îmi chem salvarea. Ah, da și eram singurică. 
După, au început să îmi placă la gust și le ronțăiam, nu le mai înghițeam cu apă :D.
Supliment alimentar pentru memorie și concentrare. Le-am luat ca să pot învăța mai ușor în sesiune :)). Mda, sigur... m-au ajutat mai mult de o grămadă :)).

Cam astea au fost, dacă vă interesează ceva în mod special, îmi puteți lăsa comentarii și vă voi răspunde :D (după ce rezolv cu Disqus-ul :D).

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , ,