New this month (4)

Bună fetelor!
Aproape a trecut şi luna septembrie, şi odată cu ea a venit timpul să vă arăt "micile" cumpăraturi de luna aceasta :D.


Pentru podoaba capilară, mi-am luat loţiunea de la Gerovital cu petrol în speranţa că nu îmi va mai cădea părul atât de mult :D şiii minunea părului meu catifelat, serul Syoss Glossing Shine-Seal pe care îl ador :X.


La capitolul hidratare, am exagerat un pic luna aceasta :D. De la stânga la dreapta, am untul de corp de la Cien care are consistența mai mult a unei creme, hidratează destul de bine, dar nu prea îmi place mirosul. Nu prea îmi seamănă a cacao... 
Crema de mâini cu ulei de argan de la Farmec am luat-o de la mare, când am rămas fără nici o cremă.
Lapte de corp nutritiv de la Elmiplant care miroase extraordinar de bine :D. Nici prea dulce, nici prea fresh, numai bună pentru toamnă.
Uleiul de la Johnson's cu aloe vera, de care v-am povestit deja, aici.


Gelul de curăţat cu zmeură de la Balea. Deși este un peeling, de fapt, este foarte delicat cu pielea :D.
La deodorantul roll-on calm & care Nivea am avut varianta mini și, deși nu mă dau în vânt după cele lichide sau sub formă de spray, mi-a plăcut pentru că nu irită absolut deloc și protejează foarte bine în zilele călduroase :D.
Crema matifiantă Moisture Match de la Garnier, pe care am luat-o din curiozitate și am ajuns să o cam îndrăgesc :D.


Prima comandă de la Avon de luna asta, baza pentru fard și 2 creioane Supershock, raw plum și black.


Și încheiem capitolul cosmetice cu comanda de la MUA, pe care ați vazut-o și pe facebook :D. 3 rujuri, din care 2 îi vor rămâne mamei, și o pudră.


De la mare mi-am luat o geantă neagră, pentru facultate. În afară de ea mi-am mai luat o eșarfă și niște brătări care sunt deja la București și n-am mai putut să le pozez :D.
Cum placa mea a decis să își dea ultima suflare zilele trecute, nu puteam să stau prea mult cu părul în toate părțile :D. Așa m-am ales cu o placă de la Remington cu care pot să fac și bucle :X, lucru pe care nu îl puteam face cu cea veche.
Cum a venit toamna, deși afară zici că mai are puțin și începe să ningă, am vrut și o pereche de balerini, simpli, care să meargă la orice :D. Așa am ajuns la Marelbo și m-am ales cu perechea de mai jos. Pentru cine nu știe, Marelbo este o firmă românească, care face încălțăminte din piele de foarte bună calitate și la prețuri foarte accesibile. 
Și nu în ultimul rând, la ultima vizită prin H&M m-am ales cu acel donut bun, atât de popular lately :D. L-am și încercat deja și deși e mai mult decât messy, arată foarte drăguț :D.


Pe lângă shoppingul de mai sus am mai primit monstrele de la Vichy pe care abia aștept să le încerc.


Cam astea au fost pe luna asta, și dacă vă interesează un produs anume, dați-mi de știre îi voi face review :D.
O săptămână cât mai frumoasă vă doresc!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,