Reţetă tortilla

Bună fetelor!
Acum vreo săptămână sau două am cunoscut-o pe Loredana şi din vorbă în vorbă, pentru că tot eram în Lidl, vroia să cumpere tortilla. Cum mama a fost în Spania şi ştie reţeta i-am promis că i-o voi da, dar n-am mai apucat :D. În schimb am zis să o postez pe blog, în felul asta o poate afla toată lumea, mai ales că nu e foarte complicată și este ceva diferit față de clasica omleta.



Ingrediente:
- 2-3 ouă 
- 3 cartofi potriviți
- O ceapă
- Ulei
- Sare, piper după gust

Se taie cartofii și ceapa felii și se FIERB în ulei. Se adaugă sare și piper.
După ce s-au înmuiat cartofii și ceapa, se pun la scurs uleiul și se lasă să se răcească.
Într-un castron separat, se bat ouale ca pentru omletă și după ce s-au răcit cartofii și ceapa, se amestecă cu ouăle.
Din uleiul rămas de la cartofi, se pun 2-3 linguri în tigaie și se pune la prajit compoziția. Se întoarce ca și o clătită cu ajutorul unei palete.
Reteța normală nu este cu cașcaval, dar se poate pune la sfârșit dacă vreți.
Șiii... Poftă bună!


Știu că nu este un blog de rețete, dar am vrut să împărtășesc cu voi această rețetă :P. Sper să o încercați și voi și să îmi spuneți cum a ieșit!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: ,