New this month (5)

Bună fetelor!
Îmi cer scuze pentru absența mea de luna asta, dar am cam fost ocupată cu facultatea, asociația, plus niște probleme de sănătate... partea proastă e că atunci când rezolvam câte o problemă, imediat apărea alta... Buut, I'm back, cu multe idei de postări şi sper să mă ţin cât de cât de treabă :D.

Totuşi fiind sfârşitul lunii este timpul pentru haul :D. Soo, let's begin :D.



Well, produsele de mai sus reprezintă mica escapadă de azi, pentru că în restul lunii am fost cât de cât cuminte :D. Am fost în Afi cu colega de cameră în principiu pentru vopsea de păr :D. M-am învârtit destul de mult, pentru ca în final să o aleg pe cea de la Garnier Color Sensation în nuanța 8.04. Chiar nu cred că o să iasă ca pe cutie, dar tot sper la un păr morcoveață :)).
Fixativul Nivea Volume Sensation este pentru zilele când părul meu o ia razna cu placă cu tot și după nici 2 ore de când am ieșit din casă arăt ca o măturică plouată :D.
Pentru că am reușit în sfârșit să dau gata demachiantul pentru ochi de la Yves Rocher, mi-am luat bifazicul de la Balea, care este genial. Nici nu se compară cu cel de dinainte.
Crema contur ochi de la Cosmetic Plant am luat-o din curiozitate și pentru că mi se pare uneori zona ochilor cam uscată față de restul tenului.
Șiii bombonelele tic tac cu căpșuni. Eram curioasă să le încerc de când au apărut, dar nu prea m-au dat pe spate. Cele cu portocale sunt mai bune :D.


Parfumul Evidence este unul din preferatele mele și ale mamei și l-am luat de la un blogsale de pe pagina Georgianei.
Balsamul de buze de la Himalaya, mi-a plăcut atât de mult că atunci când mi s-a terminat mi-am luat altul :D. Este super ca bază pentru ruj.
În ultima comandă de la Avon am avut Rimel-ul SuperShock, de care nu mă mai despart, și creionul pentru sprâncene în nuanța Soft Black.
Colega mea de cameră și-a comandat de pe Iherb pentru prima dată așa că, odată cu ea mi-am luat și eu o pensula E.L.F. Foarte curând i se va mai alătura una :D.
Pentru că încă nu am găsit stand Essence, m-am lăsat pradă tentației și mi-am luat o cariocă pentru ochi de la Flormar. Iar eu care am 2 mâini pe stânga când vine vorba de machiajul ochilor, reușesc performanța de a-mi face codițele drepte și simetrice în sfârșit :X.
Singurul loc unde am văzut șervețelele pentru zonele mai uleioase ale tenului de la Beauty Formulas, a fost în DM-ul din Afi, așa că n-am rezistat. Sunt super utile, mai ales dacă sunt plecată de dimineață până seara de acasă.
Șii, Bb Cream-ul de la Maybelline. Deși inițial mă tenta altceva, mi-a plăcut foarte mult cum se vedea pe tenul unei prietene care îl folosește. Și, deși are o acoperire mică spre medie, la ce îmi trebuie mie, adică un pic de uniformizare, este perfect.


La capitolul bijuterii, mi-a venit de ceva vreme colierul de pe E-bay, dar nu apucasem să vi-l arăt. Pe lângă el, mai sunt brățările și eșarfa verde de la mare.
M-am apucat de colecționat volumele din seria Harry Potter :D. Sunt mare fană, citisem cărțile acum foarte mult timp și acum le-am reluat :X.
Mi-am mai luat și un stilou pentru facultate, roooz, cu floricele :D. 


Și ultimele, dar nu cele din urmă, ghetuțele de pe Miniprix. A fost dragoste la prima vedere, și pentru că nu am nici o pereche de încălțăminte cu toc pentru toamnă-iarnă, mi-am permis să le iau :D.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,