Empties (2)

Bună fetelor!
A venit timpul să mai fac o postare de genul Empties. S-au adunat destul de multe, şi exact în momentul ăsta mi-am dat seama că mi s-a terminat şi apa termală pe care nu am mai apucat să o pozez :D Well, o veți vedea data viitoare.


Am încercat să le pozez pe categorii iar în prima am pozat produsele pentru păr :D.
Am reușit să termin serul pentru vârfuri despicate Avon Advance Techniques. Sincer nu m-a dat pe spate, mi se pare mai bun cel pe care îl folosesc acum de la Syos.
Balsamul pentru volum shauma mi s-a părut fix apă de ploaie. Nu am observat să facă absolut nimic la păr, de la volum până la senzația de moale și catifelare.
Balsamul regenerant de la Kallos a fost ceva mai bunicel, adică mi-a ținut părul, cât de cât, pe linia de plutire cât am fost la mare :D.
Același lucru îl pot spune despre șamponul de la Cien. La prețul pe care îl are nu i-aș putea cere mai mult.
Șamponul pentru păr vopsit de la Balea Professional a fost și el ok, dar nu m-a dat pe spate. Mi-a plăcut că (cică) proteja părul vopsit și avea filtru UV.


Pentru ten, nu am terminat crema pentru ten gras de la Ivatherm, dar o aveam de foarte mult timp așa că am preferat să ne luăm la revedere prietenește :D. Mi-a plăcut foarte mult, hidrata pielea exact cât aveam nevoie și era bun și pentru coșuri.
Despre gelul exfoliant zilnic de la Elmiplant v-am mai povestit deja aici.
Și despre apa micelară de la Yves Rocher v-am povestit aici. Am tras mult de ea până să o termin...


Și la capitolul diverse:
Gelul de duș de la Kallos, mi-a plăcut. Avea un miros foarte plăcut și fresh, de vară. Avea o consistență exact de gel și transparent la culoare.
Crema de la Neutrogena mi s-a terminat fix în mijlocul vacanței de la mare și am plâns un pic după ea. Deși nu mi se pare că mirosea foarte bine era puternic hidratantă și intra repede în piele.
Crema de mâini cu Aloe Vera de la Balea o aveam tot așa de foarte mult timp și în sfârșit am terminat-o. Avea un miros foarte plăcut, cam cum miros toate produsele cu Aloe, și o textură ușoară, potrivită pentru vară.
Deodorantul roll-on calm & care de la Nivea mi-a plăcut atât de mult încât după ce am terminat varianta mini, mi-am mai luat unul full-size :D.
Am mai terminat gelul antibacterian Touch care m-a ținut aproape un întreg an școlar, fară vacanțe totuși :D, și 2 mini-parfumele Pur Blanca de la Avon și unul cu ulei de trandafiri (dacă țin bine minte) caruia nu-i știu numele. Amândouă mi-au plăcut la fel de mult și mi-ar plăcea să îmi cumpăr și varianta lor full-size. 


Cam astea au fost de toate :D. Voi ce produse ați mai terminat în ultima vreme? Ați folosit vreun produs din cele de mai sus?

Kisses & Be happy!
Timi 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,