Last week of... October

Bună fetelor!
Săptămâna trecuta a fost destul de încărcată şi la fel se anunţă şi asta :D. Daar am avut timp să fac o mulţime de poze :D... soo să începem.
Încep cu unghiuțele mele de săptămâna trecută care au rezistat surprinzător de bine :D. Mi-a zis cineva că nu am prea multe vase de spălat de îmi rezistă manichiura :)).


Luni seara am fost cu colega de cameră în căutarea unei școli de dans, și după ce în final am găsit-o, pe lângă ea, trona destul de sumbru casa din poză. Mi s-a făcut pielea de găină când am văzut-o și fiind și seară, nu era tocmai atmosferă de admirat case :)). Nu m-am abținut totuși și i-am făcut câteva poze.


Tot luni seara am ajuns și în Afi, de unde aveam în plan să îmi iau doar demachiantul și vopsea :D, dar ca de obicei, lista mea de cumpărături s-a mărit.



M-am și vopsit. Culoarea este o idee mai deschisă decât data trecută, totuși nu se aseamănă cu culoarea de pe cutie. Culoarea cea mai asemănătoare de realitate este ce-a din a treia poză :)).
Pozele de mai jos, sunt de joi de la Halloween Party. Nu am fost costumată, am avut doar o mască :D.


Și asta a fost ținuta de ansamblu :D, scuzați calitatea pozei...


Vineri și sâmbătă am fost fotograf la imSMART. Este unul din cele mai mari proiectele ale asociației. A fost super drăguț și am cunoscut o mulțime de oameni talentați. 



Șii duminică am colindat să îmi iau câte ceva de mâncare, și bineînțeles că mi-a scăpat mâna și pe unde nu trebuia... Am găsit iar reduceri la accesorii în C&A de unde mi-am luat o pereche de cercei și în Cora am găsit o rochiță drăguță în dungi.


Cam în asta a constat la mine săptămâna ce tocmai a trecut :D. Sper să mai pot posta cât de curând pentru că pe moment am un program destul de încărcat :D.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , ,