New this month (6)

Bună fetelor!
Înainte de toate, să vă urez tuturor LA MULȚI ANI!
Așaaa...
Chiar dacă teoretic a cam trecut şi luna noiembrie, am vrut totuşi să fac postarea cu noutăţile de luna aceasta :D. Sunt mult mai puține decât de obicei, și sunt mândră de mine. Deși am un feeling că o să recuperez în luna decembrie :))).


Într-o scurtă plimbare prin Afi, am văzut reduceri într-un magazin, Moa, și nu m-am putut abține să nu plec fără nimic :D. Așa că iar mi-am luat cercei :D. De parcă nu aveam deja destui :D.


Am avut și 2 mici comenzi pe net împreună cu colega de cameră. Una pe iherb, de unde mi-am mai luat o pensulă de la E.L.F. foarte bună, ca și calitate, asta pe lângă prețul mult mai mic decât pe site-ul românesc; și am primit cadou o pilă pentru călcâie :D.
Și o comandă pe elemental de unde mi-am luat un ulei din germeni de grâu, pentru că al meu este pe terminate, și vitamina C (praf) pe care am de gând să o folosesc într-o rețetă homemade de toner. Sper să-mi și iasă :D. Dacă sunteți curioase o să vă povestesc mai multe când o să încerc :D.


La o scurtă vizită prin DM, mi-am luat vopsea de păr Garnier, cu gândul că îmi voi mai deschide roșcatul/cupru, nu că voi deveni semi-blondă :)); săpunul lichid Balea, cu lapte și miere pentru ca m-am săturat de săpunurile solide și acesta este mai delicat cu mâinile, plus că are un miros subtil și plăcut :D șii un balsam de păr pentru că mi s-a terminat :D L-am ales pe cel de la Syos pentru volum și par vopsit.


Și ultima achiziție :D, paltonașul de iarnă din C&A. Este comod, călduros și îmi place că are glugă :D.
Și cam asta a fost tot :D.
Voi pe ce ați mai cheltuit banuții luna aceasta?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,