Before and After - Ceas de mână

Bună fetelor!
Pentru că mâine mi s-a mutat un examen... Pentru că tot trebuie să mă duc la București săptămâna asta să îmi iau carțile ca să pot învăta pentru următorul examen... Pentru că trenurile nu prea mai circulă, iar cele care totuși merg, au întârzieri fantastice...
Pentru toate astea și multe altele, azi mi-a venit și mie să postez pe blog :)). Noroc că aveam măcar pozele deja pregătite :D.
Așa... azi vreau să vă arăt ce puteți face dintr-un simplu ceas. Am primit acum ceva vreme 2 identice, cum este cel din stânga în poze. Bineînțeles că nu le-am purtat niciodată și au zăcut multă vreme într-o cutie. Până de curând când mi-am propus, că ori le arunc de tot, ori fac ceva cu ele. Așa am început să mă gândesc și am zis să încerc să iau unul din ele și să îl dezasamblez.
Am dat jos tot mecanismul, iar plasticul care era lipit sub ace, cel pe care scrie BILC enterprises bla bla bla, l-am taiat şi uşurel l-am dat jos. Mai departe am scos jos și cele 3 ace (respectiv cele care arată ora, minutul și secunda). 
Pentru că sunt o mare admiratoare de buline, am ales să pun pe ceas o foaie cartonată albastră cu buline albe, foaie ce am cumpărat-o mai demult de la un magazin de hobby. Aici se poate pune absolut orice fel de foaie, deși cred că nu ar trebui să fie prea groasă, pentru că după nu ar mai putea fi puse înapoi acele, și nici o foaie prea încărcată, ca după să nu se mai observe acele ceasului.
Am tăiat foaia în formă de cerc, pe dimensiunea cadranului, nu este nici o problemă dacă nu se taie perfect pentru că oricum marginile vor fi acoperite de rama de la ceas, și după ce i-am făcut o mică gaură în mijloc (unde vor sta acele) am lipit-o pe cadran.
Partea ceva mai dificilă a fost când a trebuit să pun acele înapoi, pentru că sunt super mici și nu nimeream nicicum gaura :)), dar într-un final am reușit :D.
Așa m-am făcut cu un ceas nou și drăgălaș, la care trebuie mai întâi să îi cumpăr baterii :)).





Sper că v-a plăcut ideea și dacă aveți întrebări, let me know :P.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: ,