DIY - Butterfly room docoration

Bună fetelor!
Aşa cum v-am promis acum ceva timp pe pagina de Facebook, vă voi prezenta un mic tutorial despre cum vă puteți decora camera cu fluturași (saau orice insecte/animăluțe vă plac :D).
Am văzut stikere pentru lipit pe pereți, similare cu ce am făcut și eu, la peste 40$, dar cu puțină muncă, îndemânare și aproximativ 2-3 lei vă puteți face și voi ceva personalizat și mult mai ieftin :D.
Vom avea nevoie de:
-carton colorat, eu am ales negru (cred că poate merge și cu hârtie)
-o riglă mai mare
-creion
-un cutter
-scotch (în lipsă de bandă dublu adezivă :D)
-șabloane de jumătate de fluturaș (cele din poză sunt doar de model, cele pe care le-am folosit se pot vedea în pozele de mai jos)
-o foarfecă (pe care am uitat să o pun în poză :D)


Pasul 1:
Pentru fluturii mari (pentru că vor fi de 2 mărimi):
Vom tăia hârtia în jumatate (cu ajutorul riglei și al cutter-ului, puteți lucra și cu o foarfecă doar că mie mi s-a părut mai simplu și mai rapid cu un cutter), apoi cele 2 jumătăți vor mai veni odată tăiate. Așa vom obține 4 bucățele de carton de 1/4 pe care le vom îndoi în două de la mijloc ca în imagine.
Pentru fluturii mai mici, repetăm pașii de mai sus doar că dreptunghiurile de 1/4 vor mai veni odată tăiate în 2 părți egale. Acele dreptunghiuri de 1/8 le vom îndoi și pe ele de la mijloc.
Repetăm pasul 1 pentru câți fluturi am vrea să avem :).




Pasul 2:
Șablonul îl vom fixa pe cartonul îndoit ca în imagine și vom trasa conturul lui cu creionul, dupa care îl vom taia. De menționat că v-ar trebui o foarfeca destul de bună pentru că cartonul este destul de gros.


Pasul 3:
Aici este destul de simplu, pur și simplu luați fiecare fluture în parte și îi îndoiți aripile înspre voi, cu ajutorul riglei, pe linia dintre corp și aripioare.


Pasul 4:
Pentru că nu am avut bandă dublu adezivă, am luat un scotch normal și tăind bucățele cât să nu depășească în lungime corpul fluturașilor, le-am făcut rulou pe mână cu banda lipicioasă pe dinafară. Scoth-ul astfel făcut trebuie lipit pe spatele corpului fluturilor și cu partea cealaltă, îl puteți lipi pe perete oriunde vreți.
Încercați totuși să îi lipiți din prima exact acolo unde vreți pentru că dacă îi lipiți și dezlipiți de mai multe ori, s-ar putea să rămâneți cu urme pe perete :D.

Și cam așa arată la mine rezultatul final :D:



Sper că v-a plăcut tutorialul și dacă îl încercați, do show me :D. Faceți poze, trimiteți-mi-le și le pot publica.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,