Empties (3)

Bună fetelor!
În sfârşit s-au adunat câteva produse pentru încă o postare de empties :D. Nu am apucat să fac prea multe poze pentru că am avut produsele cumva împărțite la București și la Brașov :D, dar vă voi spune totuși câte ceva despre fiecare.



Despre uleiul de bebeluși Johnson's cu aloe vera v-am mai povestit aici
Masca de păr de la Kallos nu pot să spun că a făcut minuni cu părul meu, dar a fost ok. Au fost daţi când am aplicat-o pe toată lungimea părului, inclusiv la rădăcină și totuși nu mi-a îngrășat părul.


Apa termală Avene am terminat-o acum ceva timp, dar nu pot să spun că i-am simțit lipsa. O foloseam pe post de toner după ce mă spălam pe față, dar cum între timp i-am găsit un înlocuitor, despre care o să vă povestesc curând, nu am mai cumpărat alta. Totuși, a fost bună, și poate pe viitor o voi cumpăra din nou :D.
Nu știu cum sunteți voi, dar pe mine mă enervează la culme când mă spăl pe cap și șamponul nu prea face spumă, cel puțin la prima spălare. Mă face să cred că nu m-am spălat calumea așa că îmi mai șamponez a doua oară părul. Ei bine, cu șamponul de la Clear nu am avut problema asta, mereu mi s-a părut că face spumă și curăță foarte bine. Pe locul al doilea, l-aș putea pune pe cel de la Garnier, Ultra Doux, care la început mi-a făcut aceeași impresie ca și primul. Totuși, pe măsură ce l-am folosit parcă era din ce în ce mai slăbuț. Și pe ultimul loc ar fi cel de la Klorane, care nu pot să zic că m-a uimit, și de aceea am preferat să îl folosesc mai mereu la cea de-a doua șamponare.
Tot la capitolul păr ar mai fi balsamul de la Head & Shoulders care nu m-a impresionat în nici un fel și șamponul uscat Balea Trend It Up care îmi place, l-am recumpărat, dar totuși aș vrea să încerc la un moment dat și unul de la Batiste pentru că mi se pare că lasă totuși părul ușor grizonat :D.
Laptele demachiant Bioten mi-a plăcut, drept dovadă i-am luat unul și mamei, iar acum ca să nu car și demachiantele de la București, mai atentez la al ei :)). Este delicat cu pielea, l-am folosit și pentru ochi și n-am avut probleme cu el. La fel și demachiantul bifazic de la Balea, mi-a plăcut, l-am recumpărat și l-am inclus și la produsele preferate ale anului 2013.
Tot printre produsele preferate ale anului  ce tocmai a trecut, și prezente în poza de mai sus, s-au mai numărat și balsamul de buze de la Himalaya Herbals și uleiul din germeni de grâu, 2 produse foarte bune pe care le voi recumpăra pentru multă vreme.
Gelul de duș Balea cu fructe de pădure (parcă?). Miroase bine, face spumă, n-am ce să-i cer mai mult :)). Totuși spre final, a fost un pic cam greu de scos din tub.
Șervețelele pentru sebum de la Beauty Formulas mi-au plăcut și cu siguranță le voi recumpăra. 
Și nu în ultimul rând pasta de dinți, care nu mai stiu ce firmă e, dar mi-a plăcut foarte mult ambalajul :D.

Cam astea au fost produsele folosite și terminate de mine, marea majoritate, terminate cam anul trecut, doar că n-am apucat să mă ocup de ele :D. 
Voi ați folosit vreunul din produsele de mai sus? Cum vi s-au părut?
Orice opinii, întrebări și comentarii sunt binevenite!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,