Tag: Beauty scenario tag + câștigătoare scrub

Bună tuturor!
Azi cu o mică întârziere anunțăm și la cine se va duce unul din scrub-urile de aici :D. Au fost 10 fete care au participat:
1. Cristina Nicolae
2. Alice Andrei
3. Jane Eyre
4. Mademoiselle G. 
5. Faye Tane
6. PandreaFlorina
7. Ana ♥ 
8. Teodora Stoian
9. Sophiesticat 
10. Stefania Petcu 

So... fără alte introduceri și întârzieri, câștigătoarea este...
Felicitări Cristina! Ne auzim în decursul zilei de astăzi :D.

Șii, partea a doua a postării, în caz că nu v-am plictisit deja, este un Tag :D. L-am tot văzut pe la mai multe fete și după ce l-am citit de vreo 5-6 ori am zis să îl fac și eu totuși :D.

1. You have to get rid of all your foundations and you can only keep one high end and one drugstore, which do you keep?
Well... nu am nici un fond de ten high-end și am un singur fond te ten drugstore :))). Că mai am un bb și un cc cream astea nu cred că se pun la socoteală :))) Sooo... no harm done here :)).

2. You go for an interview and the lady interviewing you has lipstick on her teeth. Do you approach the subject or ignore it completely?
Fiind la un interviu și necunoscând persoana respectivă nu cred că aș avea curajul să zic nimic :D. În schimb probabil că m-aș cam holba la ea tot interviul :))).

3. You're not feeling yourself and need a pick me up. Which lipstick do you put on to make yourself feel beautiful?
Sincer, când mai am zile de genul ăsta nu aș face nimic ca să ies in evidență (mai ales cu un ruj într-o nuanță tare), iar starea mea nu depinde de rujul pe care îl port :)). Așa că probabil aș apela la veșnicul ruj nude :D.

4. You go back in time for a day to your teenage years, how would you do your hair and makeup differently?
Hmmm.. machiaj nu purtam mai deloc. Eventual ocazional ce mă mai dădeam cu dermatograf, dar asta era doar așa la ocazii speciale :)). Părul? Arăta ca o măturică pentru că nu prea știam eu să îl aranjez sau să îl port a.î. să mă avantajeze :D.
În schimb, deși nu menționează în întrebare m-aș întoarce pentru hainele pe care le purtam :))). M-aș bate dacă aș putea pentru tot rozul pe care îl purtam :)). Am avut o garderobă întreagă pe roz la un moment dat și probabil că ăsta e și motivul pentru care încă fug de culoarea asta :))).

5. You ask your hairdresser for a shoulder length Pixie Lott hair cut, but they hear wrong and give you a pixi cut. Do you a) Smile, say thank you, leave and call your mum hysterical b) Cry in the chair and things get awkward or c) Complain to the manager and demand a refund.
Sincer nu știu cum aș reacționa într-o astfel de situație :))). Nu m-aș putea imagina niciodată cu părul atât de scurt, dar știu că nu mi-ar sta bine :)). Cred totuși că m-ar aduce într-o stare să mă iau la ceartă și să mă plâng managerului.

6. Your friend surprises you with a 4 day city break and you have 1 hour to pack. Which 'do it all' palette do you pack in your makeup bag?
Având în vedere că am doar 2 palete nu e mare problemă :)). Aș merge pe cea de la Sleek, Ultra Mattes Dark. E ceva mai mică, m-am obișnuit cu ea și pot face machiaje atât de zi cât și ceva mai dramatice :D.

7. Your house has been robbed, don't worry everyone is safe, but your beauty stash has been raided. What's the product you really hope is safe?
Mda, marea mea avere care stătea în produsele de machiaj :))). Ipotetic vorbind, probabil că aş plânge un picuţ după paleta de la Sleek totuşi :)). Mai ales la cât de mult mi-am dorit-o, dar în rest nu ar fi mare pierdere :D.

8. Your friend borrows your makeup and returns it in awful condition. Do you a) Just pretend you haven't noticed b) Ask them to repurchase it or c) Secretly do the same to something of theirs.
În primul rând nu prea îmi împrumut produsele de makeup şi cui le-aş împrumuta totuşi, nu ar face aşa ceva. În caz că s-ar întâmpla ar fi un accident mai mult ca sigur și ele s-ar oferi probabil să îmi cumpere altele (deși nu aș accepta), sau așa îmi place mie să cred :))).

Cam asta a fost și cu tagul, sper că v-a plăcut și invit pe toată lumea să îl facă mai departe :).

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: ,