Review - Vernis top coat Avon nailwear pro+ (lac matifiant)

Bună tuturor!
Aşa cum v-am spus și pe Facebook, urma să vă povestesc despre un produs achiziționat de curând. Așa că... astăzi vorbim puțin despre top coat-ul "matifiant" de la Avon nailwear pro+. Când l-am văzut în catalog nu eram foarte sigură dacă să îl iau sau nu, dar, deși am căutat review-uri pe net și nu prea am găsit, am zis totuși să îi dau o șansă...


Am pozat și lista de ingrediente dacă erați curioși/curioase :D.


So... ce ar trebui să facă? Să matifieze! Să dea ojelor obișnuite acel aspect mat, drăguț. Face asta? Hmmm.. nu prea... Cred că pozele vorbesc de la sine... Da, ia din acel luciu, dar lasă în urmă o peliculă fină, mai mată cei drept, dar cu sclipici. Nu asta aș fi vrut de la el. Mai ales că după câteva zile de purtat începe să lucească și dispare încet, încet și pelicula mată.
Ca și rezistență nu am nimic de obiectat :D. Pentru minim 2-3-4 zile nu am treabă. Asta depinde totuși și de cât de mult stau cu mâinile prin apă :D.



Ca și concluzie, îmi place, dar nu pentru ceea ce îl luasem de fapt :D. Îl voi folosi în continuare și voi căuta între timp și un lac de unghii matifiant. Văzusem la un moment dat unul de la Rimmel London, poate îl voi încerca pe acela. Voi știți alte lacuri matifiante? Pe acesta l-ați încercat?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , ,