New last month (10)

Bună tuturor!
Că tot e început de lună, a venit şi timpul pentru cumpărăturile de pe luna aprilie :D. Am încercat să îmi păstrez cât de cât banuții și am reușit, oarecum :)).



Poza de mai jos v-am mai arătat-o și aici acum ceva timp :D.
Uleiul de la Johnson's este deja al treilea la număr, ştiţi deja cât îl iubesc şi v-am povestit mai multe despre el aici.
Mi-am mai luat de la Miss Sporty un fard mono crem foarte drăguț care are și puțin sclipici (nuanța 108 Romance) și ceva ce n-aș fi crezut că o sa-mi plac vreodată, un ruj roz :)) în nuanța 013 Candy cake.


Tot din DM, dar într-o altă vizită am luat 2 creme de la Bubchen și mi-a plăcut că erau set iar una din ele e micuță așa că o pot duce cu mine în geantă.
Și de la Flormar mi-am luat mult visata ojă mint :X și încă un fard mono sidefat (da, auzit bine :)) ) într-o nuanță deschisă de șampanie? să zicem... cred că este nuanța 15, dar nu sunt sigură :)). L-am luat să îl aplic doar în colțul intern al ochiului :D.


Cam astea sunt pe luna ce tocmai a trecut și sper să ne auzim în postarea următoare cu tot atât de puține produse :)). 
Voi ați încercat produsele de mai sus? Cu ce v-ați mai răsfățat? :D

Kisses & Be happy!
Timi 

Etichete: , , , , , , , , ,