Because I love Thirty Seconds To Mars

Bună tuturor!
Cine mai e fan Thirty Seconds To Mars pe aici? În afară de mine, bineînțeles :D.
Well... Totul a început de la o discuție purtata cu colega de cameră care e fană Dita von Teese și căutam pe net videoclipuri în care a apărut și ea :D. Atunci am dat printre altele peste videoclipul de mai jos și așa i-am descoperit :D. Aș putea spune că am devenit fan în primele 30 de secunde ale videoclipului. Este exact genul meu de muzică :X, genul pe care l-aș asculta toata ziua indiferent de dispoziția pe care o am.


Trupa este formată din cei 2 frați Jared şi Shannon Leto, şi Tomo Milicevic. Omuleții sunt super talentați, Jared Leto fiind cel care scrie versurile pieselor şi, sub pseudonimul Bartholomew Cubbins, a şi regizat câteva din videoclipurile lor. Aș putea spune că este omul care face de toate și le face bine :)).Pe lângă cariera în muzică acesta este și actor, l-am văzut jucând în Mr. Nobody și Dallas Buyers Club (cred că toata lumea știe deja că a luat și un Oscar pentru rol nu-i așa?). Ca o mică adăugare, dacă nu era destul, tipul este vegan :X. Enough said right?
Aici puteți găsi mai multe detalii despre trupă și despre turneu.

Sursă poză

So... dacă v-am făcut curioși/curioase, aceștia vor avea concert la București pe 5 iulie la Romexpo :). Vă puteți achiziționa bilete cu discount de aici. Apasaţi pe butonul 'Bilete' şi introduceţi codul BLG507RO (acesta poate fi folosit de câte ori vreți până în data de 15 iunie).
Spre final vă las cu câteva din melodiile mele preferate:







Șiii bonus :X, melodia Stay cântată tot de Jared Leto.



So, ce părere aveți despre Thirty Seconds To Mars? Ați veni la concert? :)
Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: ,