DIY - Lip balm

Hello everyone!
Pentru astăzi m-am gândit să vă propun un mic DIY foarte simplu cu ajutorul căruia ne putem recicla rujurile și balsamurile de buze preferate :).
Soo... să trecem la treabă. 
Avem nevoie de:
-Rujuri - eu am folosit 2 aproape terminate;
-Balsam de buze - astea mi-au fost cel mai la îndemână, mai ales că mereu le păstrez după ce le termin pentru că mereu îmi rămâne partea aia de pe fundul tubului pe care nu o mai poți scoate. În locul lor mai puteți folosi vaselină (o găsiți în DM, e destul de ieftină și este multifuncțională - am citit pe blogul Hannei mai multe întrebuințări ale ei, puteți găsi articolul aici :D);
-O lumânare - poate să fie eventual și ochiul de la aragaz, doar să fie o sursă de căldură;
-O lingură - de metal, ca să nu se topească:
-Scobitori - sau o spatulă, ceva mic cu care să poți amesteca;
-Un recipient curat.



Începem prin a scobi conținutul din fiecare strugurel și îl punem în lingură.


La fel procedăm și cu rujurile :D. Puteți folosi un singur ruj sau mai multe și să amestecați culorile :D.
Acuma depinde de cât de tare vreți să fie culoarea. Cu cât proporția de ruj este mai mare în comparație cu cantitatea balsamului, cu atât culoarea va fi mai tare, mai apropiată rujului.


După ce am pus tot ce vroiam în linguriță este timpul să topim amestecul, să se amestece culorile. Ne ajutăm ca și mai sus de scobitori. Totuși aveți grijă să nu vă ardeți! (you have been warned :D).


După ce s-a topit tot amestecul, îl turnăm cu grijă în recipiente.
V-aș sugera să faceți toate astea măcar pe un servețel pentru că poate deveni destul de messy :D, mai ales dacă aveți tendința să scăpați aproape orice din mână cum fac și eu :D


Aaand that's it!
Avem un nou balsam hidratant de buze în culoarea rujurilor preferate :). Îl puteți personaliza în ce mod doriți. Cred că puteți pune și fard pulbere în locul rujului, sau împreună cu rujul pentru mai multe combinații de culori :).


Cum vi s-a părut tutorialul? V-am făcut curioase să încercați și voi acest DIY?
Dacă îl încercați please share with my ce culori v-au ieșit :D. Sunt chiar curioasă și de alte combinații de culori.

Kisses & Be happy
Timi

Etichete: , , , ,