Giveaway aniversar - Închis

Bună tuturor!
Așa cum v-am spus deja pe facebook, azi blogul a împlinit minuntata vârstă de doi ani :D. Sooo... m-am gândit să sărbătorim cu un mic Giveaway. Ce spuneți?



Premiul este format din:
-O pereche de cerceluși și o broșă buburuză;
-Loțiunea de corp Balea Melon Tango (miroase incredibil de bine a pepene :x).



Ce trebuie să faceți?
-Dacă aveți un cont de Facebook, să dați un share acestei postări.
-Să îmi lăsați un comentariu la această postare cu o adresă de email, link-ul de share și să îmi spuneți cum vi se pare blogul, ce ați schimba la el, ce nu vă place, despre ce ați vrea să scriu, orice vă trece prin cap (blogging related) și ați vrea să împărtășiți și cu mine :).

Opțional, mă puteți urmări prin GFC, sau pe pagina de Facebook.
Giveaway-ul va ține până pe 30 iulie și este numai pentru fetele din România. Câștigătoarea va fi aleasă cu random.org, dar voi ține cont și de răspunsurile din comentarii :).

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: