New last month (12)

Bună tuturor!

Azi, mult mai devreme decât de obicei, vă prezint cumpărăturile de pe luna iunie :D. Se vede că am intrat în vacanță. În sfârșit am timp să fac tot ce mi-am propus și, spre deosebire de alte dăți, chiar fac asta :)).
Soo... să începem :D. Din nou, nu sunt foarte multe chestii, iar majoritatea sunt luate mai pe la începutul lunii.


În primul rând a venit ultimul colier comandat de pe ebay :D. Preț? Undeva în jur de 10-20 lei.
Am dat o comanda pe E.L.F., care sincer cred că va fi ultima. Prefer totuși prețul ceva mai prietenos de pe Iherb, chiar dacă durează mai mult până vine pachetul.
Am mai luat încă un pachețel de șervețele pentru sebum, 2 pensule, renumitul blush Candid Coral (care e atât de "pigmentat" că e mai bun de folosit ca highlighter..), pudra HD pentru zona de sub ochi şi un primer pe care l-am primit cadou.


Șii ultimele, luate într-o zi după ce am ieșit de la un examen :D.
Venise vremea să mă vopsesc din nou, așa că de data asta am preferat o nuanță un pic mai aproapiată de culoarea mea. Am mers pe un ciocolatiu nuanța 6.42 (Blond Cenușiu - cam ciudată denumirea) de la Garnier Color Sensation.
Că tot eram în Auchan-ul din Afi, am trecut și pe la raionul de cosmetice și nu m-am putut abține să nu pun mânuța pe câteva produse Essence :D. De mult îmi doream câteva liplinere așa că n-am ratat ocazia. Am culorile 08 Red Blush și 11 In the nude iar prețul lor au fost undeva pe la 5-6 lei. Şii.. dacă tot a venit vara am zis că merită să încerc și o mascara waterproof, get BIG! Lashes.
As I said, vara a venit, și pentru că tot e cald, machiajul meu va deveni cât se poate de simplu :D. Din acest motiv, am fost foarte curioasă să încerc fondul de ten mineral de la Sephora. A fost un pic mai scump, dar își merită fiecare bănuț.


Cam astea au fost :D. Șii dacă sunteți curioase de vreun produs anume, le voi face review :D. Fondul de ten de la Sephora este deja pe listuță oricum :D.
Voi ați încercat vreun produs de aici? 

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,