Last week of... July

Bună tuturor!
Așa cum am promis, am revenit cu postări de tipul "Photos of the week"/"Week in pictures". M-am gândit destul de mult dacă să o fac pe aceasta deoarece am tot postat pe Facebook poze în albumul 100 Happy Days :), daar cum am ajuns aproape de finalul provocării am zis că este un moment bun să reiau seria postărilor :). 
Ultima săptămână din luna iulie... deși nu am foarte multe poze, am avut o săptămână plină. Pot spune că la câte am avut de făcut am egalat cumva toată leneveala ce o acumulasem de la începutul vacanței :))).

Mi-am făcut timp să îmi fac gheruțele :)). Am folosit Astor 201 Sweet Lavander și pe inelar, cu ajutorul unor bucățele de scotch am aplicat nuanța 20 Golden Rose Rich Color.



Priveliștea de care m-am bucurat în ultimele 2 săptămâni de la birou :X.



Șiii... de joi seara a început S.T.A.R.T. unde am participat și eu :X:X. Am avut ocazia să întâlnesc o mulțime de oameni talentați să șiii să îmi revăd colegii de asociație :X:X.


Cam cu asta mi-am ocupat toată săptămâna :D. De luni pâna joi am fost la birou, particip la un training de 3 săptămâni și sper ca la final să mă și angajez :D, iar de joi după-amiază m-am mutat la cămin, împreună cu restul participanților. N-am avut când să fac mai multe poze, dar dacă sunteți curioase, m-am ținut de promisiune și am ajuns la ziua 95 din 100 Happy Days :D.
Voi cu ce v-ați ocupat săptămâna? 

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , ,