DIY - Bentiță

Bună tuturor!
Dacă sunteți și voi ca mine, probabil că deja v-ați săturat să vedeți peste tot unde întoarceți capul acele cordeluțe cu floricele. Da, am și eu două, dar nu le-am purtat prea mult, tocmai pentru că tot orașul e plin de ele :)). Așa că m-am gândit să vă arăt un mic tutorial ca să vă faceți propriile cordeluțe personalizate și unicat :).
Ca și materiale, aveți nevoie de foarte puține lucruri:
- O cordeluță simplă. Eu mi-am luat câteva de pe Breslo de aici.
-Picătura sau, dacă aveți, pistol de lipit.
- Multe, multe ațe :). De preferat să fie măcar câte două din fiecare culoare.
-Șii nu în ultimul rând, multă răbdare :).



Pasul unu și partea care durează cel mai mult. Bănuiesc că toată lumea știe acele friendship bracelet? Well... dacă v-ați săturat de modelele clasice gen dungulițe, sau în V cum este primul model din poza de mai jos, atunci intrați aici. Sunt sute de modele, care mai de care mai drăguțe, iar desenele cu tutoriale sunt destul de ușor de urmărit :). Întradevăr este destul de mult de muncă, și sincer încă mă dor degetele de cum am tras de noduri ca să nu îmi iasă cu găurele, dar eu zic că merită :). 
Dacă totuși nu vă atrage partea asta și vi se pare mult de muncă, puteți folosi 3 panglici de grosime medie pe care să le împletiți. Al 3-lea model din poză este făcut cu panglici.


Acesta este pattern-ul de pe care am lucrat eu pentru cordeluță. Pentru o cordeluță ca aceasta v-ar trebui șnururi de minim 1.5 metri fiecare și 5 culori (sunt numerotate în poză cu A, B, C, D, E). La Creativ în Brașov găsiți șnururi gata tăiate la pungulițe. De asemenea, în momentul în care ajungeți la ultimul rând (rândul 16 în poză), pur și simplu o luați de la capăt cu rândul 1. Pentru cordeluța făcută cu acest model am repetat modelul de aprox. 11 ori. Cred că ar mai fi mers de încă vreo 2 ori, dar mi se cam terminase ața :)). 


Cam așa ar trebui să arate nodurile făcute. Dacă nu înțelegeți din desene, spuneți-mi și o să caut tutoriale video unde poate se înțelege mai ușor :).


După ce am terminat modelul și este suficient de lung cât să acopere cordeluța, tăiem capetele și le putem împleti dacă este cazul. așezăm modelul pe cordeluță a.î. capetele să fie cât de cât egale și lipim. Aaand it's done!



Cum vi se pare? Ați încerca și voi?
Vă urez un weekend frumos în continuare și ne revedem cât de curând cu un review probabil :).

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,