Fall wishlist

Bună tuturor!
Știu că inițial am promis un review, dar mi-am dat seama că voi avea o săptămână destul de aglomerată așa că am preferat să îl las în draft momentan și pentru astăzi să postez ceva mai ușurel și anume un Wishlist :X:X. Știți cum e... începe facultatea, te trezești că îți trebuie atâtea chestii și nu știi pe care să pui mânuța mai întâi :)). Eu cel puțin asta am făcut în ultima lună și în această postare vă voi arăta cam pe ce mi s-a pus pata :)). 
Soo... să începem :), dar înainte de toate aș menționa că nu este o postare sponsorizată sau ceva de genul, sunt doar lucrușoare pe care mi le doresc de mai multă vreme și am pus link-ul la fiecare cu site-ul pe care l-am găsit și mi s-a părut cel mai accesibil ca preț :). De exemplu, la parfumuri sunt 2 pe care le-am găsit la preț bun pe Aoro, dar cel de-al treilea și anume Fame, l-am găsit mult mai ieftin pe elefant... 
Șii... la cosmetice din ce am observat, online se găsesc la prețuri mult mai ieftine decât în magazine.


- Creion iluminator Catrice made to Stay nuanța 010 In The Mood For Nude
- Corector Rimmel London Wake Me Up nuanța 010 Ivory
- Ruj Maxfactor Lipfinity 24h în nuanțele 006 Always Delicate și 022 Forever Lolita
- Luciu de buze Rimmel London Apocalips în nuanța 100 Phenomenon
- Ruj Astor Lipcolor Butter în nuanțele 005 Pretty Poppy și 011 Feeling Feline


- Top coat matifiant Golden Rose
- Oje Golden Rose Rich Color în nuanțele 59 , 112 și 43
- Oja Golden Rose Jolly Jewels nuanța 103
- Oja Golden Rose Holiday nuanța 70
- Ulei pentru cuticule Farmec
- Baza complex fortifiant Farmec
- Creion corector pentru unghii Essence

- Ruj NYX Butter Lipstick nuanțele Candy Buttons și Little Susie
Paleta fard de pleoape NYX Love in Paris You are In Seine 
- Balsam de buze Sleek Pout Polish nuanța Bare Minimum
- Sleek Blush by 3 Sweet Cheeks


- Parfum Lady Gaga Fame
- Parfum Daisy by Marc Jacobs
- Parfum Elizabeth Arden Green Tea


- Ser Ultra Matte Face Fluid L'occitane
- Perie de păr Tangle Teezer Salon Elite

Nu sunt multe deloc nu-i așa? :)))
Aveți vreun produs din cele de mai sus? Cum vi se pare?
V-a făcut și vouă ceva cu ochiul din ce v-am arătat?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: