Last week of... September

 Bună tuturor!
Imediat trece și luna septembrie și odată cu ea începe și facultatea :D. Am avut o ultimă săptămână destul de aglomerată și încă nu s-a terminat... Soo... fără alte introduceri să începem :D.

Am început ușor săptămâna, luni n-am făcut mare lucru, doar ce m-am uitat la seriale și am terminat pentru a nu-știu-câta oară serialul Friends :D. Toate astea în compania cățeilor :)).


Marți mi-am făcut timp printre altele și pentru manichiură. Am folosit oja de la Golden Rose nr. 15 și pentru că tot mă uitam pe Pinterest pentru inspirație nu m-am putut abține să le las simple :)). Am adăugat un lac cu sclipici Madonna din care mai am puțin de tot și nu știu de unde aș putea să îl recumpăr. Arată foarte frumos pe unghii și este și destul de rezistent.


Miercuri s-a întors și mama din Elveția șiii astea sunt câteva din lucrușoarele pe care mi le-a adus :D. Vă spuneam aici că îmi doresc un hanorac simpatic și drăguț și simpluț șiii nu l-am găsit eu, dar mi-a găsit mama :)); două chiar :)). Unul din ele îl puteți vedea mai jos :D. Am mai primit și o fustiță cu inimioare un set de gloss-uri și o ojă :D. Yep, mi-a luat mama ojă :)). Mama care mereu se plânge că dau banii pe prostii și că am destule oje și cosmetice :)).


Joi am început să îmi fac bagajele pentru că a doua zi dimineață a trebuit să plec la Bucureși șii cam asta am împachetat din cosmetice :D. Vi se par multe? Eu cred că m-am descurcat admirabil la cum mă știu de obicei :)).



Vineri am fost la un interviu, dar înainte să plec am zis să mă uit un pic pe afară să văd dacă mai plouă :D. Șii cam asta e o priveliște de la balcon în București :))). Charming right?


Sâmbătă când am fost la shopping în Afi cu prietenul meu am aflat că sunt una din câștigătoarele concursului de pe blogul Adinei (From Meg with Love) așa că la întoarcere am mers la sediul Top Line șiii am ridicat minunăția de mai jos :D. Abia aștept să o încerc :X.


Cam asta a fost săptămâna mea :D. Printre altele sunt destul de ocupată cu găsirea unui loc unde să stau :)). Camin, gazdă, să văd ce găsesc :D. 
Voi ce ați mai făcut? Cu ce v-ați mai ocupat timpul? :)

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , ,