New last month (14)

Bună tuturor!
Cu o foarte mică întârziere revin cu o nouă postare pe blog :). Trebuia să postez de vineri, dar am plecat la București în weekend și n-am avut timp să postez. Sooo... shopping-ul din luna august :). Lets begin!


-Ruj Alverde (nuanța 10 Flowery Coral). Face parte din colecția nouă și nuanța de corai este superbă :X. L-am luat din DM pe la începutul lunii și l-am purtat foarte mult la mare :).
-Balsam de buze cu cireșe Alverde. Știți deja cât de mult mi-a plăcut cel simplu așa că, din curiozitate l-am luat și pe acesta. Este ok, atâta că nu mi se pare că miroase a cireșe... câteodată mi se pare că miroase a ciocolată :)).
-Eyelinere Ada și Gabrini. Le-am redescoperit de curând (mai mult pe cele Ada) așa că mi-am luat câteva să le încerc :D.
-Șampon Dove Damage Solutions și balsam Dove Nutritive Solutions. Le-am luat pentru mare și pentru cantitatea mai mică. Miros foarte bine și mi-au lăsat parul fin. La mare au fost ok, mai ales că mă spălam pe cap în fiecare zi, dar acasă am observat că îmi îngrașă părul cam repede. Totusi, nu mă deranjează mai ales dacă folosesc șamponul uscat :D.
-Apă micelară Garnier. O aveam în wishlist de ceva timp și luna trecută am prins-o la reducere în DM așa că am luat-o, în sfârșit :D. Deocamdată vă spun doar atât, îmi placeee :)).


-Maybelline Baby Lips Cherry me. L-am câștigat la un concurs pe pagina oficială Maybelline. L-am așteptat o vreme, dar a meritat. Spre deosebire de cel de la Alverde, acesta chiar miroase a cireșe. Plus că pe buze are o nuanță plăcută și subtilă de roșu corai.
-Deodorant Stick Calm & Care Nivea. Mi-a plăcut mult cel roll-on așa că am vrut să îl încerc și pe acesta solid.
-Și de la mare am venit cu o brățară și 2 bentițe cu flori :D.


Probabil că deja știți că am reușit să îmi pierd telefonul, așa că 3 săptămâni mai târziu, după multe căutări am decis să îmi comand de pe Emag un Samsung Galaxy SIII mini. Este perfect pentru mine, este micuț și se mișcă foarte bine (mult mai bine față de cel vechi). 


Tot de la mare am venit cu o eșarfă turcoaz cu alb. Pe lângă aceasta mi-am mai luat o pereche de blugi kaki din C&A, de la raionul pentru copii :)). Da, pe ei era scris mărimea 176 :)) și alte câteva lucrușoare luate dintr-un SH (rochița cu flori, bluza gri, care e mai lungă așa că am putut să o port și ca rochiță la mare și un sacou crem pe care am uitat să îl includ în poză :D).


Cum a început perioada de 'Back to school' în Lidl au început să apară tot felul de lucrușoare drăguțe :) și așa am găsit un set de notes cu pix. Inițial mă dusesem după ceaiul Arizona Green Tea, dar ca de obicei am plecat cu mai multe :)).


Cam astea au fost luna aceasta și stați pe aproape pentru că Timi pregătește o postare despre makeup :))). O să fie... interesant, nu zic mai multe :))).
Voi ce v-ați mai cumpărat luna trecută?
Ați încercat vreunul din produsele de mai sus? Vă interesează ceva în mod special pentru un viitor review?
Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,