Am fost și eu la Makeup Fest 2014

I'm baaaack!
Finally, mi-am primit minunatul laptop înapoi de la reparat și e mai bine ca niciodată :)). Deci vă spun sincer că nu am fost niciodată mai plictisită cum am fost săptămâna trecută :)).
În altă ordine de ide, am fost și eu sâmbătă la Makeup Fest 2014 și am zis să fac și câteva poze să vă arăt cum a fost :). Sincer nu am stat la prezentări sau la workshop-uri ci doar am vizitat standurile și am încercat o mulțime de produse :D. Mi-a plăcut foarte mult, mai ales că toată lumea era foarte drăguță și deschisă.









Mi-a plăcut mult standul celor de la ZAO Makeup. Tot ce aveau inspira eco și bio și din ce le-am încercat, produsele mi-au lăsat o impresie destul de bună. Rujurile de exemplu, se vindeau așa cum le vedeți în poză, cu ambalajul acela drăguț din lemn de bambus (? parcă așa am reținut) și după ce se terminau se putea cumpăra doar rezerve, păstrând ambalajul original :D.
În plus, din ce am înțeles nu sunt testate pe animale. 
Dacă v-am făcut curioase, aici puteți găsit pagina lor de Facebook.


Dacă urmăriți fetele de pe youtube probabil că ați auzit de multe ori de produse de la Milani și Jordana :). Well... le puteați găsi și la Makeup Fest și din ce am văzut aveau și destul de multe reduceri. Mie cel puțin, mi-au rămas în minte ojele de la Milani. Uitați-vă și voi câte culori drăguțe erau :x. 


Cel mai mult vroiam să încerc produsele celor de la Makeup Shop și bineînțeles că standul lor era și cel mai aglomerat (mai ales că aveau și reducere 20% la toate produsele). M-am chinuit un pic să fac și poze mai ales că era foarte multă lume și eu aveam mâinile pline cu rujurile și blush-urile încercate :)).









Șiii bunătațile astea erau la etaj :D.


Iar cu astea am plecat eu de acolo :D:
- Blush Sleek nuanța Pixie Pink;
- NYX Butter Lipstick nuanța BLS19 Big Cherry;
- NYX Butter Gloss nuanța BLG22 Devil's Food Cake;
- Pensula ecotools Airbrush Concealer (eu o voi folosi pentru blending).


Voi ați fost la Makeup Fest 2014? Cum vi s-a părut? Ce v-ați cumpărat?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,