Review - I love... Cien & Dove Geluri de duș

Bună tuturor!
Hmm... cum să încep să scriu un review despre geluri de duș? :)) N-am mai făcut asta până acum pentru că am încercat destul de multe, nu pot să zic că a fost vreunul care să mă dea pe spate și pe piață sunt atât de multe sortimente încât este foarte puțin probabil să iau același duș de 2 ori :)).
Daaar... am zis să încerc totuși :)). N-am de gând să vă plictisesc prea mult, voi încerca să vă spun scurt și la obiect despre fiecare din cele 3 de mai jos :).


Gel de duș Dove cu extract de unt de shea și vanilie (500 ml, 12,5 lei -din Lidl)
Este probabil cel mai hidratant gel de duș încercat de mine până acum. Face multă spumă, este cremos și are un miros ce îmi aduce aminte parcă de sărbătorile de iarnă, dulceag și plăcut.
Totuși a fost o perioadă când nu am putut suporta mirosul, dar asta a fost doar din vina mea pentru că nu mai știu cum am reușit dar l-am cam tras pe nas :)); la propriu mă refer... am ajuns cu gelul de duș în nas :)). De atunci am mai mare grijă cum miros diferite produse :))).



Gel de duș Cien cu ulei de migdale și caise (300 ml, 4,5 lei)
Nu știu de ce, dar de obicei mă cam feresc de cosmeticele cu miros/aromă de caise poate pentru că nu mă dau în vânt nici după fructul în sine :D. Totuși acesta are un miros superb, fresh și floral de care nu mă pot sătura :D. L-am avut cu mine la mare și mi-a plăcut enorm :D. Lăsa baia toată parfumată în urmă și, surprinzător, nu mi-a uscat pielea.
Singurul dezavantaj pe care l-ar putea avea poate pentru unele persoane ar fi că se găsește doar în Lidl :).



Gel de duș I love... cu vanilie și înghețată (500 ml, ~30 lei) 
Raportul cantitate-preț mi se pare destul de ok, dar parcă la un moment dat, dacă folosesc doar acest gel de duș parcă mă cam satur de miros. Nu zic că nu îmi place, dar folosit des este un pic prea dulce pentru mine. Pe lângă asta mirosul mi-am dat seama de curând cu ce mi se pare că aduce... și anume cu crema de wiskey :)). Da, nu-mi miroase a înghețată de vanilie ci a cremă de wiskey :)). Totuși nu pot să spun că nu-mi place :))).
De asemenea, dintre cele 3 geluri de duș acesta mi se pare că îmi lasă pielea puțin mai uscată. Totuși având în vedere că oricum după duș folosesc ulei sau cremă nu mă deranjează atât de tare.



Cam asta a fost pentru azi și ne revedem cât de curând :).
Voi ați folosit vreunul din gelurile de duș de mai sus? Există la voi în baie vreun gelul de duș pe care l-ați recumpăra mereu și mereu? :)

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , ,