Tag - Arome de toamnă

Bună tuturor!
Am primit acum ceva timp acest tag de la Irina și am zis că ar fi cazul să îl fac până nu vine iarna :)). Oricum, n-am mai făcut un tag de ceva timp iar întrebările mi se par foarte drăguțe :).


1. Accesoriile preferate în această toamnă?
În ultima vreme fiind mereu pe fugă m-am rezumat doar la cerceluși și mi-am zis că dacă tot sunt singurele accesorii purtate măcar să fie ceva mai măricei și mai speciali :D. Totuși, odată cu venirea frigului vreau să îmi readuc broșele preferate în garderobă.


2. Lumânarea mea preferată pentru toamna aceasta?
Nu am o lumânare preferată și nici nu prea am folosit :D. Totuși dacă o să ajung să pun mânuța pe vreo tartă Yankee nu le voi refuza și le voi folosi cu plăcere :)).

3. Băutura preferată în această perioadă?
În principiu ceaiul :). V-am mai spus și aici cât de mult îmi place cel din Lidl și de curând am mai încercat unul cu portocale roșii. La starea mea din ultima vreme, nu îmi pot dori ceva mai mult decât să stau să mă uit la seriale cu o cană de ceai lângă mine :).


4. Cartea preferată?
Cronica păsării-arc de Haruki Murakami. Mă tot chinui de ceva timp să o termin. Până acum îmi place subiectul, iar stilul în care este scrisă face ca firul narativ să fie foarte ușor de urmărit :).


5. Melodia preferată?
O persoană foarte dragă mi-a trimis melodia de curând și am tot ascultat-o ultima vreme. Încă nu m-am săturat de ea :D.


6. Rujul/Rujurile preferate?
Știu că toamna asta se poartă culorile cât mai închise, dar în ultima vreme când am ales să port ruj am mers mai mult spre nuanțele de roz și am folosit ori Avon Ultra Color Pout ori Miss Sporty 013 Candy Cake.


7. Oja/Ojele preferate în această toamnă?
Toamna asta prefer să mă rezum în mare la griuri și negru, dar nu voi refuza nici puțină culoare :D. Și când zic puțină mă refer la o unghie sau două mai viu colorate sau cu puțin glitter :D. Totuși pe lângă acestea ar mai fi oja de la O.P.I. primită de curând și de care încă nu m-am săturat :D.


8. Ce îți place cel mai mult la acest anotimp?
Îmi place că mă pot îmbraca cu hainele de vară la care mai adaug un pulover sau o eșarfă. Îmi place să port pulovere largi și călduroase în zilele mai reci. Și nu în ultimul rând îmi place că odată cu ea a început și facultatea și am revăzut o mulțime de oameni dragi.

9. Mâncarea preferată în această perioadă?
Supa cremă de ciuperci făcută de mama :)). Este suficient de frig încât să nu mor de cald atunci când mănânc o supă fierbinte și asta făcută de mama iese incredibil de bună :D.

10. Ce aștept cu nerăbdare sezonul acesta?
Hmm... singurul lucru de menționat care îmi vine în minte este că weekendul ăsta o să fie Makeup Fest și abia aștept să merg și eu :)). 
Altceva nu știu ce ar mai putea fi :D. Sunt mai nerăbdătoare totuși să vina iarna, să vină luna decembrie și odată cu ea și ziua mea și sărbătorile de iarnă :D.

Cam astea au fost întrebările și dacă ați ajuns să citiți până aici vă invit și pe voi să faceți tagul și să mă anunțați și pe mine să îl citesc :).

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: