Empties (6)

Bună tuturor!
Deeeci, au trecut 4 luni de la ultima postare de acest tip :)). Șii aș mai fi așteptat puțin că mai am câteva produse care sunt pe terminate dar deja nu mai aveam unde să le țin așa că a venit timpul :D.



- Șampon Cien Volume & Style - Un șampon bun și ieftin. L-am tot recumpărat de-a lungul timpului și încă îmi place.
- Șampon Balea Sensitive - A fost ok, nimic extraordinar, dar a fost bun. Totuși, ce nu-mi place la el este că trebuie să folosesc o cantitate destul de mare la fiecare spălare ca să simt că l-am aplicat pe tot părul.
- Balsam păr Dove Nutritive Solutions - Un balsam foarte bun, miroare superb și îmi lasă părul descurcat. Cu prima ocazie o să mai încerc și alte produse de păr de la Dove pentru că până acum mi-au lăsat o impresie foarte bună
- Gel de duș Palmolive Aroma Therapy Absolute Relax - Mi-a plăcut, deși nu am fost foarte încântată de miros. Nu știu cum să-l descriu, nu zic că mirosea urât, doar că nu prea a fost pe gustul meu, poate vouă o să vă placă :). Totuși mi-a plăcut că nu îmi usca absolut deloc pielea. Aș spune că a fost similar, din punctul ăsta de vedere, cu cel de la Dove prezentat aici.


- Șampon uscat Balea Trend It Up - 2 bucăți :D. Al doilea este ediție limitată și avea un miros ceva mai plăcut și dulce, de fructe. În afară de miros, n-am observat o altă diferență. Încă îmi place și îl folosesc. Momentan mi-am luat unul de la Batiste, dar mi se par similare :).
- Lapte protector Garnier Ambre Solaire SPF 15 - Îl am de mai mult de 2 ani și deși mai are ceva în el, a venit timpul să plece. Are un miros destul de subtil și plăcut, dar nu l-aș mai recomanda. Am descoperit produse cu SPF mult mai bune și care nu au nici alcool în ele, spre deosebire de acesta.
- Roll-on deobalsam sensitiv Alverde - Yep, așa scrie pe el, deobalsam. Nu mi-a plăcut, nu mi se pare că protejează absolut deloc, nici măcar pe timp de iarnă... În plus, deși scrie că nu are alcool în el, nu vă recomand să îl folosiți imediat după epilare... Singurul plus, pentru care l-am și cumpărat de altfel, este că nu are acel aluminiu în lista de ingrediente. 


- Loțiune tonică hidratantă Apidermin lejer - Folosit și terminat cu drag. Deși lăsa un pic fața lipicioasă mi-a plăcut. V-am povestit despre el deja aici.
- Benzi de nas cu cărbune Beauty Formulas - Hmm... și astea au fost tot cam apă de ploaie. V-am povestit mai demult de altele, și tot nu m-am liniștit... Pe lângă efectele similare cu celelalte, îmi mai lăsa și pete negre pe nas :)). Bine măcar că se duceau cu apă.
- Cremă față Garnier Moisture Match pentru ten mixt/gras - Luată cam în aceeași perioadă în care au apărut pe piață. La început mi-a plăcut, adică nu îmi lăsa tenul gras și avea un miros subtil și fresh. Totuși mi s-a părut că din cauza ei mi-au apărut mai multe puncte negre decât de obicei și efectul matifiant nu ținea prea mult. Pe lângă asta, are alcool în el. Mai este cremă în tub, dar nu l-am mai folosit de foarte mult timp și nu mai are rost să îl țin.
- Fond de ten Miss Sporty So Matte Perfect Stay 02 Light - După cum vedeți este pe jumătate plin :D. Nu l-am mai folosit de o vreme, am preferat bb cream-uri și produse ceva mai light. Acoperea destul de bine imperfecțiunile, dar pentru mine era un pic cam mult. La un moment dat l-am încercat și mi s-a părut că nu mi se mai potrivește nuanța :)). Îl arunc pentru că l-am încercat pe mână de curând și am simțit un miros de rânced, deși este încă în termen.


- Divolvant lac de unghii fără acetonă Cien - Pentru un dizolvant fără acetonă se descurcă destul de bine. Totuși este un chin să-l folosesc pentru lacuri de unghii cu sclipici. Se dau jos foarte greu. Daaar, este mai ok pentru unghii având în vedere că nu are acetonă și are un preț prietenos; în jur de 5 lei din Lidl.
- Flormar Gentle Cuticle Remover - Un produs bunicel. Îl foloseam înainte să îmi fac manichiura ca să îmi înmoaie cuticulele. Hidratează destul de bine zona, dar nu ține prea mult efectul... Probabil aplicat în fiecare zi ar face diferența, dar cine are timp? :)).


Cam astea au fost, chestii terminate în ultimele luni :). 
Voi ați folosit vreunul din produsele prezentate mai sus? Cum vi s-a părut?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,