Last week of... November

Bună tuturor!
Așa cum v-am obișnuit, a venit timpul pentru pozele din ultima săptămână a lunii noiembrie :). Nu știu cum sunteți voi, dar eu sunt cât se poate de fericită că vine decembrie, vin sărbătorile de iarnă, vine ziua mea, vine vacanța :X. Abia aștept să ningă și să fie totul alb :).

Vă spuneam aici că nu am fost foarte încântată de oja de la Maybelline Colorama. Totuși în ultima vreme m-au atras ca un magnet nuanțele de maro și vișiniu, așa că am zis să îi mai dau o șansă luni și bine am făcut :D. Începe să îmi placă și, deși se aplică destul de greu (se usucă incredibil de repede pe unghii), a devenit una din ojele mele preferate.


I don't always post pictures of my food, but when I do... :)). 
Marți am avut timp de făcut mâncare și pentru că aveam destule în frigider m-am hotărât să-mi fac o salată. Am avut și semințe de susan și de chia pe care le-am adăugat; mai ales că am lipsă de fier și nu sunt lăsată să donez sânge (cel puțin nu fără să pic pe stradă după...).


Cam toată săptămâna și pe tren Brașov-București și înapoi am tot citit din volumul 2 din Game of Thrones. Le am pe toate pe tabletă și mi-am propus ca abia când o să le termin de citit să mă uit și la serial :)). O să îmi ia ceva timp, asta-i sigur :)).


Se putea să nu profit și eu un pic de Black Friday? :))
Săptămâna trecută îmi curgeau ochii când vedeam toate bunătățile de pe Makeup Shop, dar cumva am rezistat :)). Well, când am văzut că și pe 1001cosmetice vor fi reduceri n-am mai putut :)). Aveam wishlist-ul plin de ceva timp și credeți-mă că am încercat să mă rezum la strictul necesar :)). Le veți vedea probabil mai bine într-o postare viitoare cu shopping-ul din luna noiembrie :D.


Sâmbătă am primit temă de făcut bombe :)).


Cam așa arată Brașovul zilele astea :D. Totul este înghețat șiiii abia dacă a nins puțin... Cred că i-am înnebunit pe ai mei și pe colegele de cameră de câte ori am zis că Vreau să ningă!!! Și nu, nu cum a nins zilele trecute... Vreau dacă se poate să fie zăpada măcar de juma de metru.


Șii... câteva preferate ale lunii Noiembrie :).
- Șamponul uscat Batiste - Da, într-adevăr este cu mult peste cel de la Balea Trend It Up. L-am folosit seara înainte să mă culc, iar pentru următoare 2 zile n-am avut treabă.
- Lip Butter Nivea - De când îl folosesc am cam uitat de restul strugurelelor :)). Este super hidratant și are un miros delicios. Va urma un review despre el cât de curând :D.
- Loțiune tonică Bioten - Nu o folosesc de foarte mult timp, dar m-a surprins. Are îngrediente ok, nu usucă tenul și nu îl lasă lipicios. Chiar nu știu dacă voi mai încerca altceva pe viitor :D.


Cam asta a fost ultima săptămână din luna noiembrie pentru mine :D. 
Voi ce ați mai făcut în ultima vreme? Și voi abia așteptați să ningă sau sunt doar eu? :))

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , ,