DIY - Cutie depozitat rujuri

Bună tuturor!
Vă spuneam pe facebook că mai am un mic DIY pentru voi, dar nu eram sigură dacă să îl postez sau nu :D. Totuși, am zis că măcar ca idee, merită să o împărtășesc cu voi :). Cu puțină răbdare și îndemânare îl puteți face zilele astea și îl puteți oferi cuiva pasionat de machiaj de crăciun.

Sooo... azi facem o cutiuță pentru depozitat rujurile. Iar singurul lucru indispensabil din acest DIY este cutiuța cu bețișoare de urechi :D. Sunt sigură că toți avem sau am avut prin casă la un moment dat cutiuțele rămase de la bețișoare de urechi șiii dacă sunteți ca și mine, le-ați păstrat gândindu-vă că vă vine o idee pentru ele :)).


Cutiuța trebuie mai întâi "dezbrăcată" de etichete și păstrat doar compartimentul adânc (de capac nu avem nevoie).
După care, dacă nu aveți răbdare, o puteți lăsa așa simplă sau o puteți decora puțin, cum am făcut și eu. În mare am urmat pașii pe care vi i-am arătat și aici (am decorat cutia cu tehnica șervețelului și am ales un șervețel simpluț, doar cât să îi dea puțină culoare). O altă posibilitate ar fi fost să folosesc în loc de vopsea acrilică albă, vopsea colorată și să o las așa.
Posibilitățile sunt nenumărate, depinde doar de imaginația și răbdarea fiecăruia. 


Și cam așa arată rezultatul final :). Cutiuța este destul de mare, mie îmi încap în jur de 20 de rujuri, gloss-uri și strugurele.


Cum vi se pare? Curioase să încercați și voi?
Sper că v-a plăcut postarea de azi și vă aștept comentariile cu drag!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , ,