Empties (7)

Bună tuturor!
Plănuiam să scriu despre preferatele anului 2014, dar am zis că întâi să scap de toate ambalajele mai mult sau mai puțin goale ce le-am păstrat înainte să se termine anul :D. Așa căă a venit timpul pentru o nouă postare de empties :D.


- Spray de păr pentru protecție termină Kallos - A fost ok, mi-a plăcut că nu îngrășa părul și m-a ținut destul de mult, dar nu mi s-a părut să îmi protejeze prea mult părul.
- Șampon regenerant Kallos - Cred că este a doua oară când îl recumpăr și este ok. Nu mai mult decât cel de la Cien din Lidl totuși. Nu regenerează nimic.
- Mască de păr reparatoare Garnier Fructis Goodbye Damage - Miroase frumos și mi-a ajuns pe o perioadă destul de mare. Îmi descurca părul șiii cam atât. Totuși, eu am părul destul de uscat și sunt puține produse care simt că fac diferența :D.
- Ser pentru vârfuri deteriorate Avon Advance Techniques - Parcă a fost mai ok decât cealaltă variantă cu capac albastru, dar nu mult mai bun. Nu mi-a plăcut că avea alcool în el și nu a reușit nici acesta să îl detroneze pe iubitul meu de la Syoss.


- Ulei Johnson's cu mușețel - Îmi place, își face treaba și miroase bine. Le-am pierdut deja numărul sticluțelor goale :D.
- Cremă de picioare cu glicerină și silicon Avon Foot Works - Nu prea am probleme cu călcâie uscate, dar mi-a plăcut crema. Hidratează, intră destul de repede în piele și avea un miros fresh ușor mentolat.
- Cremă depilatoare Veet - Nu, nu, nu... După cum vedeți tubul este aproape plin, dar nu l-am putut folosi. Are un miros oribil și îmi irita pielea de pe picioare în ultimul hal. Nu avea rost să o mai țin așa că i-am făcut vânt...
- Cremă hidratare intensă cu unt de cacao și unt de shea Les Karites - Am luat-o acum ceva timp din DM cu gândul că o voi ține în geantă și o voi folosi pentru mâini. N-am putut să o folosesc mai mult de vreo 2-3 ori pe mâini pentru că deși avea un miros plăcut, era mult prea puternic iar crema intra foarte greu în piele. Am tras de ea ca să o termin, dar am folosit-o mai mult pe corp după duș. Plus că din ce am văzut are destul de multe prostii pe lista de ingrediente, iar prețul nu e chiar atât de mic. Nu aș mai recumpăra-o.
- Gel antibacterian Igienol - A doua sticluță din set, terminată. A fost ok, își face treaba și are un preț destul de mic.


- Gel de curățare peeling & mască Balea - Mi-a plăcut, l-am recumpărat de vreo 2 ori :D. Exfoliază și nu lasă tenul uscat.
- Balsam de buze Ombia Cosmetics - L-am terminat acum ceva timp, dar nu știu de ce, l-am păstrat. L-am luat din Elveția mai demult, a fost ok, dar nu cred că l-aș mai recumpăra.
- Balsam de buze Nivea Soft Rose - Nu se compară cu Nivea Lip Butter, dar a fost ok. Avea un miros  floral subtil, dădea buzelor o culoare ușor sidefată iar la capitolul hidratare i-aș da nota cam 7/10.
- Balsam de buze Himalaya Herbals - Și ăsta l-am terminat de ceva timp, dar nu știu de ce am păstrat ambalajul. Mi-a plăcut și o să-l recumpăr cu prima ocazie. 
- Luciu de buze cu ulei de jojoba Avon Care - Îl am de câțiva ani și nu l-am mai folosit de foarte mult timp. Știu că îl luasem că îl văzusem la mai multe fete și toată lumea era încântată de el, dar pe mine nu m-a atrat niciodată. În mare nu mi-a plăcut că era extrem de lipicios. Încă mai este produs în el, dar am decis că nu mai are rost să îl păstrez.


- Lac de unghii Lasting Colour Miss Sporty - Nu e încă gol, dar nu mai avea rost să îl țin. Nu mi-a plăcut, m-am chinuit să consum din el, dar la un moment dat am renunțat. Nu mai are rost să îl țin.
- Lac de unghii Nail Art - Alt nume nu găsesc pe sticluță :)). L-am primit din Elveția acum ceva timp într-un set pentru manichiură french. Mi-a plăcut ca și top-coat, dacă îl găsiți, merită să îi dați o șansă :).
- Bază pentru fard Avon - Este aproape terminat, dar nu mai poate fi folosit. Nu se mai aplică frumos pe pleoape și s-a cam întărit. Nu l-aș mai recumpăra pentru că mereu a fost un pic mai greu de aplicat pe pleoape. Adică dacă nu eram atentă și nu îl întindeam bine și repede, rămâneam cu urme pe pleoape. Plus că nu mi s-a părut că intensifică culoarea fardului mai deloc.


Cam astea au fost ultimele produse golite de pe anul acesta :D.
Voi ați folosit vreunul din produsele de mai sus? Cum vi s-a părut?
Aceasta va fi ultima postare pe acest an și ne revedem la anul cu favoritele anului 2014. Până atunci vă urez un an nou fericit și petrecere frumoasă de Revelion >:D<.

Kisses & Be happy & La mulți ani!!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,