New last month (17) + Birthday presents

Bună tuturor!
Deși puțin mai târziu decât de obicei, nu puteam să trec peste postarea cu shopping-ul lunii noiembrie plus câteva bunătăți primite de ziua mea :D.


Așa cum probabil ați văzut pe pagina de Facebook a venit în sfârșit comanda de pe 1001cosmetice, comandă dată când au fost reducerile de black friday.
- Parfum Elite Models Rio Glam. L-am mai avut, mi-a plăcut cum miroase și faptul că se păstrează mirosul destul de mult.
- Golden Rose creion de buze, nuanțele 519 și 520. Cel movuliu e al meu iar celalalt l-am luat pentru mama.
- Golden Rose Jolly Jewels nr. 103. Salivez la oja asta cam de juma de an :)). Există în Brașov un singur magazin unde am văzut că se vând oje Golden Rose și de fiecare dată când treceam pe acolo mi se făcea inima cât un purice în speranța că o voi găsi, dar n-a fost să fie.
- Golden Rose Hollyday nr. 70. Când am văzut-o prima dată singurul lucru care mi-a venit în minte a fost, zăpadă pe unghii!! I need this! :)).
- Fard pleoape Essence Metal Glam, nuanța 18 Choco-Chic. L-am luat pentru obsesia mea cu nuanțele tari de vișiniu/burgundi.


Șii ultimele 2 produse cumpărate de mine sunt:
- Rimmel London Lasting Finish 25h nuanța 103. Mă puteți învinovăți că l-am vrut mai ales la câte review-uri au apărut prin blogosferă despre el? :))
-Burețel pentru aplicarea fondului de ten luat de pe ebay. Comanda dată la începutul lunii septembrie, a ajuns și el într-un final :)). Da, știu că e murdărel, doar că până am ajuns să îi fac poză nu m-am putut abține să nu îl încerc :D.

Șii restul lucrușoarelor au fost cadouri primite de la persoane dragi de ziua mea :D.




Ne revedem cât de curând cu o nouă postare pe blog :). Până atunci...
V-am făcut curioase de vreunul din produsele de mai sus?
Voi ce v-ați mai cumpărat interesant?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , ,