Makeup - Green challenge

Bună tuturor!
Postarea de astăzi este o colaborare cu mai multe fete și tema propusă a fost un machiaj cu nuanțe de verde :D. După atâtea tutoriale urmărite pe youtube am tot zis că vreau să încerc și eu ceva un pic mai complicat și asta a fost șansa mea :D. Este probabil cel mai complex machiaj pe care l-am încercat până acum, asta în afară de cel din seara de Halloween unde mi-am putut permite să arăt ca un panda :)). Sper să vă placă și dacă aveți orice fel de întrebări vă aștept cu drag comentariile!


Câteva mențiuni despre machiaj care pe mine m-au ajutat enorm și am zis să vi le împărtășesc și vouă:
- Deși fardurile din paleta de 120 de culori nu sunt extrem de pigmentate, am folosit ca bază fardul cremă auriu de la Maybelline iar asta a ajutat foarte mult la intensitatea culorilor;
- Înainte de aplicarea fardurilor colorate, am folosit fardul 'The mail' (cel crem din paleta Oh So Special) ca și 'culoare de tranziție' pentru a ajuta restul fardurilor să se blenduiască frumos și uniform.




Șiii produsele folosite:
- Revlon fond de ten și corector, nuanța 07 Natural Tan - Este confiscat de la mama, că oricum ea nu îl folosea și pentru că este o nuanță destul de închisă îl folosesc pentru conturare.
- Paletă farduri Prism Naked e.l.f. -  O paletuță superbă despre care vă voi povesti mai multe într-o postare viitoare.
- Paleta farduri Sleek Oh So Special - nuanțele The Mail și Noir
- Paleta farduri 120 culori
- Sleek Face Contour Kit - light
- Kit sprâncene Avon
- Baton corector e.l.f. 
- Pudra High Definition e.l.f.
- Blush Alverde - 03 Pretty Terra 
- Pudra Rimmel Stay Matte - 002 Pink Blossom
- Fond de ten Rimmel Lasting Finish 25hr - 103 True Ivory
- Maybelline Color Tattoo - 05 Eternal Gold
- Primer e.l.f. Essential 
- Creion verde Ada  
- Mascara waterproof essence get BIG! lashes
- Ruj Maybelline - 715 Choco Cream


Sper că v-a plăcut postarea de azi și vă invit să vedeți și machiajele fetelor cu care am colaborat:
1. Anita - http://glamupdoll.blogspot.ro/
2. Teodora - http://taitzel-make-up.blogspot.ro/
3. Ioana - http://wondersandcolors.blogspot.ro/

Cum vi s-a părut? Mai experimentăm cu machiaje pe blog? :))

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , ,