New last month (18)

Bună tuturor!
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă și a zilei mele de naștere am putut să întind coarda la capitolul cumpărături după cum puteți vedea :D. Am tot ieșit, cel puțin până înainte de Crăciun și când am primit și task de la tata să caut cadou de Crăciun pentru mama, pai am profitat din plin :D. Am ajuns în București prin Unirea, DM și Jumbo, toate în decurs de 2 zile :)).


Când am mers la București, știam că tocmai apăruse un stand cu produse Sleek în Kendra-ul din Unirea și bineînțeles că n-am putut rezista :D. Produsele sunt de foarte bună calitate, prețurile sunt exact aceleași de pe net, dar fără taxe poștale :D.
- Paletă farduri Sleek Oh So Special. O aveam în wishlist de o veșnicie. Pe lângă asta am mai luat o paletuță de rujuri pentru mama (o puteți vedea aici) șiii atât :D. Am reușit să plec doar cu astea două :)).
- Balsam păr Balea Professional Oil Repair. După Unirea a urmat DM-ul, că tot era aproape. Aveam nevoie de un balsam de păr și parcă reținusem că am citit pe net despre acesta, însă nu mai țin minte ce :)). Totuși, am zis să îl încerc.
- Ruj Maybelline Color Sensational, nuanța 740 Coffee Craze. Tot din DM, numai bine că am nimerit reduceri. Rujul l-am luat cu 20 lei :D.


Deși îmi propusesem să nu mai comand de la e.l.f. pentru că produsele sunt destul de scumpe comparativ cu cele de pe iherb, de exemplu, am prins reduceri destul de bune :D.
- Paletă farduri Prism Naked e.l.f. Dacă o urmăriți pe Kathleen pe youtube este imposibil să nu fi auzit de paleta asta :D. Am luat-o cu 40 lei (la reducere) și nu-mi pare rău pentru nici un leuț. Fardurile se aseamănă la textură cu cele de la Sleek și asta spune multe. Cu siguranță vă voi povesti mai mult despre ea într-un review separat :).
- Șervețele Shine Eraser e.l.f. Sunt chiar bune și destul de ieftine. 
- Pensulă pentru gene & sprâncene e.l.f. Am reușit să rup încă o pensuliță din aceea pentru sprâncene (probabil ați văzul deja halul în care arată aici în una din poze, iar acum arată și mai rău) așa că am decis să încerc un altfel de pensulă :D.


- Vopsea păr Wellaton de la Wella, nuanța 55/46 Roșu. Îi spusesem mamei că m-ar tenta să mă vopsesc iar, de data asta un roșu burgundy (am făcut o obsesie din culoarea asta din câte văd :)) ) așa că ăsta a fost unul din lucrușoarele care mă așteptau sub brad în seara de Crăciun :D
- Parfum Elizabeth Arden Green Tea. Tot cadou de la mama, este un parfum pe care mi-l doresc de foarte multă vreme. Îl avea colega mea de cameră și mirosea atââât de bine, aș fi stat toată ziua cu nasul lipit de capac :)).


Când am fost în Unirea am intrat puțin și în H&M și aveau reduceri și acolo. La haine nu prea m-am uitat, dar inelele astea prea stăteau ele frumos acolo :D.


Am ajuns și în Jumbo unde cu greu am plecat doar cu ce puteți vedea mai jos :)). Hmm... carioci și agrafe de birou, ne trebuie bineînțeles, că tot vine sesiunea. Lumânări și suport de lumânări... pentru că avem nevoie și de relaxare după atâta învățat. Elastice de păr, biluțe manichiură, bureței și muuult sclipici, o parte din el pentru proiecte handmade, cealaltă parte, pentru... văd eu :)).


Șii, luna trecută am participat la swap-ul de Crăciun organizat de revista Atelierul :). Am primit de la Nicoleta bunătățile de mai jos și trebuie să recunosc că am fost cea mai încântată de scrub-ul handmade :X iar decorațiunile de Crăciun și-au găsit rapid câte un locușor la mine în cameră :D.


Cam astea au fost pe luna decembrie :D. Cum vi s-au părut?
Voi folosiți vreunul din produsele de mai sus? 
V-am făcut curioase în legătură cu ceva anume?
Nu uitați că vă aștept comentariile cu drag și ne revedem cât de curând cu o nouă postare :).

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,