NOTD - Green

Bună tuturor!
Aceasta va fi probabil săptămâna verde :)). Veți vedea în câteva zile despre ce vorbesc :D.
Pentru astăzi m-am gândit la o postare micuță, numai bine pentru o săptămână cu teste și examene :). Este doar a doua postare de genul acesta pe care o fac pe blog și acum îmi dau seama că am folosit același lac de la Farmasi cu buline albe și negre :)). Eh.. nu a fost cu intenție.

Ideea inițială era să fac un degrade pe unghii, cum văzusem în mulțimea de tutoriale de pe net, dar ca de obicei, I suck at this :)). Când vine vorba de făcut unghii parcă am două mâini stângi și de fiecare dată când încerc ceva mai complicat bineînțeles că nu îmi iese :)). Așa căă, m-am mulțumit să plimb și eu un pic burețelul cu diferite nuanțe de verde pe vârful unghiilor după cum puteți vedea în poze :)).



Și acestea sunt produsele folosite:
- Farmasi Pretty Dots nr. 01
- Ojă Just nr. 418
- Golden Rose Rich Color nr. 18
- Flormar nr. 424


Soo cum vi s-a părut postarea de azi? Mai postăm pe blog manichiuri? :))
Vă urez o săptămână cât mai liniștită și pentru cei în aceeași situație ca și mine, mult spor la examene!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , ,