DIY - Borcan cu bunătăți

Bună tuturor!
Astăzi am planificat un mic DIY, tocmai la ţanc pentru "minunata" zi de Valentine's Day. Pentru că dacă tot trebuie să oferim ceva cuiva drag, de ce să nu fie un cadou mai deosebit, nu floricele şi inimioare :D. Sooo.. let's begin!
Avem nevoie obligatoriu de:
- Un borcan;
- Bomboane;
Restul depinde de voi, cum vreţi să decoraţi borcanul şi ce materiale aveţi la îndemână. Eu am folosit:
- Sfoară şi aracet;
- Cartoane colorate, cu model, cu orice vreţi voi;
- Câteva decoraţiuni şi sclipici dacă vreţi să mai adaugaţi chestii în plus pe borcănaş.

DIY - Borcan cu bunatati

Am început prin a înfăşura sfoara pe borcănaş şi de preferat ar fi să nu faceţi ca mine, ci să folosiţi un lipici calumea care se şi usucă rapid să nu vă chinuiți.

DIY - Borcan cu bunatati

Capacul l-am lăsat destul de simpluţ şi am ales să pun un carton cu model pe care l-am tăiat sub formă de cerc ca să fie de aceeaşi dimensiune cu capacul. 

DIY - Borcan cu bunatati

După ce s-a uscat lipiciul şi sfoara e bine prinsă de borcan, am mai aplicat câteva floricele făcute din fimo şi puţin sclipici pe ele :D.

DIY - Borcan cu bunatati

Şii cam aşa arată rezultatul final :). Tot ce mai rămâne este să punem în borcan bombonelele și să-l dăruim cuiva drag :D. Nu durează foarte mult proiectul şi eu consider că este un cadou mai deosebit decât veşnicele cutii cu bomboane pe care le primeşte toată lumea.

DIY - Borcan cu bunatati

DIY - Borcan cu bunatati

DIY - Borcan cu bunatati

Sper că v-a plăcut postarea de azi și vă aștept cu drag gândurile şi opiniile în secțiunea de comentarii!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , ,