Review - Paleta Prism Naked e.l.f.

Bună tuturor!
Revin astăzi cu un nou review la o paletuță pe cât de micuță pe atât de iubită și ridicată în slăvi :)). Am aflat despre paletă de pe youtube la Kathleen și de curiozitate am intrat pe site-ul românesc să văd dacă au adus-o și la noi :D. De când am văzut-o, nu cred că a trecut mai mult de 2 zile până să dau comanda :D. Șii până a ajuns la mine (pentru că a durat ceva, că dădusem comanda cu vreo 2-3 zile înante de crăciun) în fiecare zi cred că am stat să admir pozele și swatch-urile de pe net :)).

Review - Paleta Prism Naked elf

Paleta farduri Prism Naked e.l.f. Studio (cantitate 12g, preț 60 lei)

În primul rând ar trebui să menționez că eu am luat paletuța la reducere cu 40 lei de pe site din câte îmi aduc aminte. Sunt sigură că va mai fi la reducere, mai ales că prețul întreg mi se pare puțin cam mare (având în vedere că o paletă Sleek e în jur de 46 lei).
Așaa... paleta vine într-un ambalaj simpluț, de plastic negru, mat și rezistent și cu un burețel micuț (mai ales pentru cât spațiu era) destul de inutil aș zice eu. 

Review - Paleta Prism Naked elf

Sunt 6 farduri în paletă, în nuanțe destul de calde, de la alb, auriu până la maro, toate sidefate. Sunt super cremoase, pigmentate și foarte rezistente. Sincer, deși auzisem despre ele de cât de bune sunt, tot am stat ca pe ace până am primit pachetul și le-am încercat eu însumi :D.
Cu paleta se pot realiza atât machiaje de zi, naturale cât și ceva mai complicate. Le-am aplicat atât cu pensula cât și cu degetul (și parcă cu degetele culorile sunt mai intense pe pleoape). Se așează frumos și se blenduiesc foarte ușor.
Vă spun sincer că m-a surprins paletuța asta. Am folosit-o chiar și fără nici un fel de bază sau primer iar fardurile au rezistat toată ziua, nu s-au adunat în pliu și n-au dispărut (totuși ar trebui să menționez că nu am pleoapele uleioase).

Review - Paleta Prism Naked elf

Review - Paleta Prism Naked elf

Iar acestea sunt swatch-urile. În partea de sus sunt fardurile simple, fără absolut nimic sub ele iar în partea de jos, le-am aplicat peste fardul cremă auriu Maybelline Color Tattoo.
Trebuie să recunosc că nuanța mea preferată este cea de-a treia de la stanga, acel rose gold delicat și subtil.

Review - Paleta Prism Naked elf

În concluzie, consider că este un must-have pentru orice pasionată de makeup, iar paleta aș putea să o compar din multe puncte de vedere cu cele de la Sleek. Sincer, mă bătea gândul să o includ și în preferatele anului 2014, dar m-am gândit că este cam prea repede, mai ales că am primit-o la finalul lunii decembrie :)), asta doar ca să vedeți cât de mult m-a impresionat (aand I'm not that easily impressed :)) ).
Dacă sunteți curioase și de un mic machiaj în care am folosit paleta, îl puteți găsi pe instagram aici.
Ce ziceți? V-am făcut curioase să încercați și voi paletuța?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , ,