Finish 7 by Spring - Finish

Hello people!
Dacă mai țineti minte micul challenge din ianuarie, îmi propusesem să termin până în 20 martie șapte produse. Well, a trecut timpul, să vedem cum stăm :D.

Produse cosmetice. Project pan

Crema de la Oriflame este terminată de ceva timp și numai bine că mai am 2 borcănașe asemănătoare tot cu cremă de față de terminat :)). A fost chiar bună, este specială pentru ten gras, intră foarte bine în piele și hidratează. Singurul minus pe care l-ar avea este faptul că nu conține SPF.
Mascara de la essence cred că mai avea puțin pe fund, dar deja se cam uscase și am zis că mai bine îl dau deoparte. Oricum l-am folosit destul de mult timp. A fost destul de bun, dar nu prea m-am putut obișnui cu periuța. Este imensă.
Și eyeliner-ul de la Flormar s-a terminat, și în ultimele dăți când l-am încercat mai mult m-am chinuit să mai scot ceva din el.
Sooo... până acum sunt 3 produse terminate cu succes.

Produse cosmetice. Project pan

Blush-ul Revlon nu este 100% terminat, după cum se vede mai are puțin pe margini, dar deja îmi este destul de greu să îl iau pe pensulă. Voi continua totuși să-l folosesc până îl termin saau până îl scap pe jos și îl fac praf :)).

Produse cosmetice. Project pan

La capitolul rujuri nu stau totuși foarte bine. Ce-o fi fost în capul meu să aleg nu unul, nu două, ci trei rujuri de terminat? :)) Bineînțeles că n-am reușit să termin nici unul, și le-am folosit destul de des. Totuși mai mult de jumătate de lună am avut niște probleme și nu prea am mai putut folosi ruj. M-am rezumat doar la balsam-uri de buze și cam atât... 

Șii cam astea au fost realizările mele :D. Cam 3.5 din 7? Not bad aș zice :)).
Voi cum mai stați? Ce ați mai reușit să terminați? 
Vă anunț de pe acum că va urma cât de curând o nouă postare de empties cu o tonă de produse consumate, soo stay close :). Până una-alta, nu uitați să vă înscrieți la Giveaway :).

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,