New last month (20)

Hello people!
Deeci postarea asta ar trebui să se numească shopping-ul de luna trecută + câteva (majoritatea) cumpărate în ultimele zile :)). Mai ales că suntem deja în 10... :)).
Ehh.. până una alta, haideți să vă arăt pe ce am reușit să-mi mai golesc buzunarul :D.

Cosmetice noi. Shopping

Vă spuneam aici că am fost în Hello Free Z One Discount în principiu pentru șamponul uscat, daar doar nu era să străbat 3 sferturi de București doar pentru un singur lucru, nu? :))
So.. here they are:
- Șampon uscat Batiste varianta pentru păr închis la culoare.
- Balsam de păr Dove silk & shine.
- Cremă mâini Dove Deep Care. 
- Set manichiură 2 oje.
+ Deodorant Nivea Invisible for Black & White (luat din Kaufland, dar în aceeași zi).

Cosmetice noi. Shopping

Dacă vă vine să credeți rămăsesem fără nici un gel de duș, așa că la prima vizită în DM am întins lăbuța după acesta, Balea cu piersici și mango.
Șii, tot cam în aceeași săptămână, aflasem că produsele NYX se găsesm mai nou și în Unirea așa că le-am făcut o vizită :D. Am ajuns acolo când încă nu puseseră tot pe raft, majoritatea produselor încă erau în cutii :)). Mi-am luat:
- NYX Jumbo Eye Pencil, nuanța 604 Milk
- NYX Butter Gloss, nuanța Apple Strudel.

Cosmetice noi. Shopping

Șii după ce am luat și eu în sfârșit primul salariu am fost în Afi șiii după cum puteți vedea am fost foarte cumpătată :)).
- Apă micelară L'oreal Paris pentru ten uscat și sensibil (mi-a lăsat o impresie foarte bună, vă voi vorbi despre ea mai mult într-un review separat cât de curând).
- Ojă Colorama Maybelline New York, nuanța 270 (deși nu se prea observă în poză, este un verde închis)
- Smoothing primer Sephora. Mai scrie și matifiant pe undeva pe acolo, rămâne de văzut dacă chiar își face treaba, deocamdată e în teste :D.
- Ascuțitoare Sephora. Aveam neapărat nevoie de una după ce mi-am stricat aproape toate creioanele de ochi și de buze. Este chiar bună, ascute calumea și nu rupe mina (nici chiar mina super moale de la creioanele SuperShock).

Cosmetice noi. Shopping

Șiii astea au fost cumpărăturile de la ultima postare și până acum :D. Că este puțin încorect să zic 'luna trecută' :)).
Voi ce v-ați mai cumpărat? Ce mai recomandați bun?
Ați încercat vreunul din produsele de mai sus? Vă tentează să citiți review despre vreunul din ele?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , ,