New last month (21)

Hello people!
Așa cum probabil deja v-ați obișnuit/plictisit la început de lună postăm shopping-ul :D. Soo... fără să o mai lungim, here they are:
- First of all, este micul portfard panda, luat din H&M de la secțiunea pentru copii bineînțeles :)). De când l-am luat mă însoțește peste tot și acum am și eu un loc unde să-mi depozitez cosmeticele fără să le mai arunc pur și simplu în geantă :)).

Cosmetice noi. Shopping

V-am povestit deja că am fost la Cosmobeauty 2015 și acestea au fost achizițiile de acolo:
- CHI tratament leave-in cu keratină;
- Lac de unghii Melkior, nuanța Pink Rose;
- Trio eyeshadow Paese, 237 Vanilla Chocolate - Unele dintre cele mai pigmentate și rezistente farduri pe care le-am încercat până acum :D.

Cosmetice noi. Shopping

Tehnic vorbind, produsele de mai jos le-am primit cadou de la două persoane foarte dragi, și am zis să le includ și pe acestea în postare :D:
- Cremă mâini și picioare cu fructe de acai și fructe de pădure Avon Planet Spa - Miroase absolut delicios și intră destul de repede în piele.
- Gel de duș cu ulei de argan bio Yves Rocher;
- Ulei de corp Avon Skin so Soft.

Cosmetice noi. Shopping

Împreună cu fetele de pe un grup de Facebook am dat o comandă la MUA pentru că fuseseră reduceri destul de mari și am profitat și eu puțin de ele :D. Totuși am încercat să fi cât de cât cumpătată, astfel că m-am rezumat doar la:
- Pudră MUA Matte Perfect Loose Powder;
-  Blush MUA, nuanța 1;
- Lip Color MUA, nuanța Broken Hearted;
- Gene false MUA - primele mele gene false, pe care probabil le voi păstra pentru o ocazie specială :D.

Cosmetice noi. Shopping

Cam astea au fost de pe luna ce tocmai a trecut :D. Mai aștept o comandă de pe 1001cosmetice, dar n-am mai avut răbdare să aștept până le primesc și pe alea ca să scriu postarea :D. Vi le voi arăta cu siguranță la următoarea postare.
Voi ați încercat vreunul din produsele de mai sus? Cum vi s-a părut?
Vă tentează să citiți mai detaliat despre vreunul din produse?

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , ,