Wishlist de aprilie

Hello people!
Sper că ați avut un weekend frumos, liniștit și cu mult soare. Azi a venit timpul pentru o nou wishlist, mai ales că ultimul făcut a fost tocmai în toamnă :D. Sunt de fapt mult mai multe decât cele prezentate mai jos, daar restul mai pot aștepta, nu mă mănâncă palma atât de rău în privința lor :)). Mai ales că trebuie să îmi și strâng cât de cât bănuții pentru rochie și pantofi de banchet :D. Mda.. să începem :)).

Wishlist


- Am nevoie de o cremă de față bună, pentru tenul mixt-gras, să nu fie plină de prostii și să nu-mi îngrașe și mai mult tenul. Momentan oscilez între Bioderma Hydrabio Serum sau Bioderma Sebium Mat. Știu că sunt diferite și teoretic nu fac același lucru, dar încă nu știu ce vreau sigur. Am tot citit păreri împărțite pe net despre amândouă așa că încă sunt în căutari. Dacă știți vreo cremă bună, do tell :D.
- O cremă bună cu SPF mare pentru ten, care să nu lase urme albe și să nu îngrașe tenul. Momentan am ajuns la Bioderma ABCDerm Solaire SPF 50+ caaare am înțeles că a fost înlocuită cu ceva asemănător. Probabil o voi încerca pe aceea.
- Cu toată nebunia cu exfolianții chimici bineînțeles că îmi trebuie și mie unul :)). După mult research am ajuns la concluzia că vreau să încerc și mi s-ar potrivi cel mai bine loțiunea exfolianta cu 2% BHA Paula's Choice

Wishlist

- Ciudat că nu m-au impresionat deloc paletele Naked de la Urban Decay, daaar după ciudățica asta mică cu miros de ciocolată salivez de fiecare dată când ajung prin Sephora :)). Vorbesc despre paletuța Chocolate Bar de la Too Faced. Îmi plac foarte mult culorile și textura fardurilor pe care le încerc de fiecare dată când ajung în magazin :)).
- Primer Too Faced Shadow Insurance. Bănuiesc că toată lumea a auzit cât este de bun și că intensifică mult culoarea fardurilor. Sunt tare curioasă cum se comportă cu fardurile mai puțin pigmentate din paleta de 120 de culori.
- Până acum nu m-a impresionat nici o pudră în adevăratul sens al cuvântului. Tocmai de aceea vreau să încerc HD Powder de la MUFE. Nu este ceva de purtat în fiecare zi, dar pentru o ocazie mai speciala, cum ar fi un bal de asolvire? Da, merită încercată :D.
- Anastasia Beverly Hills Contour Kit. Acum puțin timp era o nebunie pe youtube cu paletele astea și mi s-a cam pus pata pe ea. Enough said right? :))

Wishlist

- NYX Soft Matte Lip Cream. Deși inițial mă tentau 1-2 dintre cele mai închise nuanțe, aria mea s-a cam mărit de când am văzut în diferite video-uri pe youtube cât sunt de frumoase culorile :D.
- Pentru că burețelul meu și-a cam dat deja duhul vreau să încerc ceva mai bun și anume burețelul Real Techniques. Cred că o să aștept primele reduceri sau oferte cu transport gratuit de pe Makeup Shop și îl voi lua :D.
- La fel ca și pudra HD, vreau ceva nu neapărat cu acoperire foarte mare, dar care să reziste calumea pe parcursul zilei, să arate bine în poze și să nu încarce tenul (mai ales un ten mixt-gras ca al meu). Momentan căutarile mele s-au oprit la fondul de ten NYX HD Studio, dar daca aveți sugestii pentru ceva mai bun, share with me :D.

Caam după chestiile astea îmi curg mie ochii în ultima vreme :D. 
Voi? Aveți dorințe dinastea? Ați încercat vreunul din produsele de mai sus?
Nu uitați că vă aștept cu drag comentariile șii dacă aveți sugestii pentru creme bune de față sau fonduri de ten bune, nu uitați să împărtășiți :D.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: