Get Ready with Me - Bal absolvire

Hello people!
Acum o săptămână am avut balul de absolvire și v-am promis o mică postare legată de asta :D. Am avut un bal super drăguț, la Palatul Parlamentului și a fost chiar ultima chestie fun de făcut înainte de licență :)). Am dansat aproape toată noaptea și m-am distrat alături de colegi și prieteni.
Șiii ce veți vedea mai jos, sunt micile pregătiri înainte de bal :).

Get Ready with Me - Oje Golden Rose Rimmel London

Cum am avut balul duminică seara, m-am gândit că nu o să am suficient timp pentru pregătit și învățat, așa că am început de sâmbătă cu unghiile :D. Manichiura și pedichiura le-am făcut cu oja de la Rimmel London (558 - Go Wild-er-ness) și pe inelar am aplicat și puțin lac cu particule aurii Golden Rose Jolly Jewels nr. 103.

Get Ready with Me - Machiaj

Machiajul l-am avut destul de simpluț aș zice. Pentru ochi am folosit fardul cremă Maybelline Color Tattoo 24HR în nuanța On and on Bronze și eyeliner-ul Astor Eye Artist. Pentru buze am ales rujul lichid Sleek Matte Me în nuanța Rioja Red. M-am riscat puțin cu rujul, pentru că l-am luat special pentru bal pe baza review-urilor de pe bloguri. Șii nu m-a dezamăgit. M-a ținut până la 5 dimineața, am mâncat cu el, nu s-a mișcat mai deloc. Când am ajuns înapoi acasă a trebuit să îl dau jos cu demachiant.

Get Ready with Me - Machiaj

Get Ready with Me - Machiaj

În gentuță am avut puțin loc și astea au fost lucrușoarele pe care le-am luat cu mine:
- Șervețele și bomboane mentolate - nelipsite din orice geantă
- Pudra pentru ten (fără pensulă, pentru că nu a mai încăput) - La fel, nelipsită din orice geantă, mai ales pentru o posesoare de ten mixt/gras. Am luat-o cu burețelul de la un fond de ten mineral.
- Rujul și balsamul de buze - Rujul l-am folosit o singură dată toată seara, deși nu era absolut necesar.

Get Ready with Me

Șii cam asta a fost rochița și ținuta în mare :D. Părul l-am avut prins într-un coc și la capitolul bijuterii m-am rezumat la o pereche de cercei micuți și simpluți din aur.

Get Ready with Me - Outfit

Get Ready with Me - Outfit

Șiii cam asta a fost. Sper că v-a plăcut postarea și vă aștept cu drag comentariile :D.

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , ,