New last months (22)

Hello people!
Știu că v-am promis postare nouă weekendul acesta și, deși am depășit puțin termenul, încerc pe tot posibilul să mă țin de cuvânt :D.
Soo.. cam astea sunt agoniselile de pe ultimele două luni :)). Ar mai fi fost totuși de inclus și rochița de bal, care nu a vrut cu nici un chip să intre în poză :D. N-am reușit să o pozez și la cămin nu prea am unde să mă pozez cu ea pe mine. Totuși dacă sunteți curioase, oricum duminica următoare este balul și v-o pot arăta într-o postare viitoare. Poate într-un 'Get ready with me'? Hmm... vom vedea :D.

Cosmetice si produse noi. Shopping

Am dat comandă împreună cu colegele de camera pe 1001cosmetice și am încercat să mă rezum la strictul necesar :D. Dacă ați intrat vreodată pe site știți câte tentații sunt pe acolo și cât de greu este să te rezumi la cât mai puține :D.
- Fard de sprâncene essence - nuanța 01 natural brunette;
- Eyeliner pen essence easy 2 use;
- Dream Pure 8-in-1 BB Cream Maybelline - nuanța light.

Cosmetice si produse noi. Shopping

Am profitat și de reducerile de pe Melkior și mi-am comandat 3 mono-uri și paletuța de 12 farduri. Mi-am luat nuanțele:
- Silver Metal;
- Autumn Sunset;
- Green Cocktail.

Cosmetice si produse noi. Shopping

- Loțiunea regenerantă cu petrol Gerovital Plant - Am recumpărat-o pentru că începusem să mă sperii de halul în care îmi cădea părul. Am inclus-o și în preferatele lunilor aprilie și mai.
- Bioderma Sebium Global - Una dintre cremele mult lăudate pe care era musai să o încerc și eu.
- Ulei de jojoba Trioverde - L-am primit de la cea mai bună prietenă și a picat la fix, că era cazul să-mi iau alt ulei pentru ten (îl mai aveam pe cel de germeni de grâu, dar era timpul să-l cam schimb).

Cosmetice si produse noi. Shopping

- Spray-ul I love... Coconut & Cream - De la un timp am făcut o pasiune pentru tot ce miroase sau are gust de cocos.
- Ojă albă Maybelline Colorama - nuanța 51 - La fel ca și tot ce înseamnă cocos, au început să mă obsedeze și ojele albe (mai ales vara). 
- Lac de unghii Nail Expert 5 in 1 Miss Sporty - L-am mai avut și este destul de bunicel ca și base coat.
- Gel mascara pentru sprâncene essence - Pentru zilele cu vânt puternic, să reziste :))).

Cosmetice si produse noi. Shopping

Șii câteva chestii basic, luate doar din necesitate.
- Dizolvant fără acetonă pentru lacul de unghii Senza - L-am luat din Kaufland din lipsă de altceva (de obicei îl folosesc pe cel din Lidl).
- Deodorant Gerovital Fresh - Am încercat versiunea mini, care mi-a plăcut super mult și după ce s-a terminat mi-am luat varianta full size.
- Șampon Repair & Protect Pantene Pro-v;
- Gel de duș cremă elmiplant care moments cu bambus și extract de orez;

Cosmetice si produse noi. Shopping

Șiii câteva lucrușoare din afara categoriei de makeup/cosmetice :D
- Pantofi cu toc;
- Puloveraș și lenjerie H&M;
- Căști albe Sony.

Cosmetice si produse noi. Shopping

Cam astea au fost, ultimele noutăți :D Voi ați încercat ceva din produsele de mai sus?
Dacă vă interesează să citiți mai în detaliu despre vreunul din produsele de mai sus, let me know :)

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , , ,