Favoritele lunii Iunie - Top 5

Hello people!
Îmi cer scuze pentru întârziere, dar, deși e destul de târziu, nu puteam să ratez postarea cu preferatele lunii iunie :). A fost o lună încărcată, am avut multe pe cap, dar sunt super fericită să spun că am terminat totul cu bine și acum sunt și eu în sfârșit liniștită :D. So, pentru luna iunie, am ales top 5 produse folosite  cel mai des care m-au însoțit pe tot parcursul lunii.

Favoritele lunii iunie

- Maybelline Color Tattoo, nuanța On and on Bronze - L-am purtat la bal și de fiecare dată când îmi doream un machiaj super simplu de făcut care să pară mai complicat decât este:)). Mi se pare o culoare destul de neutră, fără să dea un aspect șters, și pentru nivelul minim de efort necesar pentru aplicarea, lui își merită toți bănuții. Plus că odată aplicat nu se mișcă de pe pleoape o zi întreagă.

- Ruj Alverde, nuanța 10 Flowery Coral - Odată cu reîntoarcerea verii, era necesar un ruj într-o nuanță de corai și acesta mi-a fost alături de ceva timp. Știu că iarna cam uit de el, dar odată cu venirea căldurii își reintră în drepturi și rar îmi lipsește din portfard :D.

- NYX Butter Gloss, nuanța Apple Strudel - Când nu aveam chef de ceva complicat sau rujul de mai sus era deja puțin cam prea mult, am abuzat de lip butter. Are o culoare foarte drăguță și subtilă și aș spune chiar că hidratează buzele.

- Maybelline Dream Pure 8-in-1 BB Cream - Mi se pare un BB Cream destul de bun, mai ales pentru tenul meu gras și cu o acoperire decentă. L-am folosit intensiv toată luna trecută.

- Bioderma Sebium Global - Un produs care își merită toții bănuții și pe care cu siguranță îl voi recumpăra. O folosesc de obicei seara și chiar am observat diferențe. Dimineața nu îmi mai simt tenul atât de obosit și am observat că nu mi se mai îngrașă tenul atât de mult peste noapte.

Favoritele lunii iunie - Swatch

Șii astea au fost favoritele lunii iunie :D. Mai sus puteți vedea swatch-uri pentru gloss, ruj și fardul cremă.
Sper că v-a plăcut postarea și vă aștept cu drag comentariile!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , ,