New last month (23)

Hello people!
A mai trecut... o lună jumate șiii am revenit cu shopping-ul făcut în ultima vreme :D. Vă promit că pe următoarea lună (cel puțin) nu veți mai vedea o postare de genul ăsta :)). Și asta pentru că am terminat cu shopping-ul de pe luna asta... ca strângem și noi bănuți de mare totuși. Numai bine m-am nimerit și eu cu toate reducerile posibile :)). Va fi un test de forță cerească luna asta pentru mine, recunosc :)). Daaar, să începem:

Shopping Cosmetice

Încep cu produsele pentru păr:
- Șampon Oz Botanics. Luat de la Hello Free Z One Discount. Nu mi se pare cine știe ce șampon, dar merge. Deși scrie și chiar miroase a gumă (bubble gum) se mai simte un miros, mai artificial, nu tocmai pe placul meu.
- Șampon uscat Batiste, varianta cherry. Mi se terminase ultimul și aveam nevoie de unul nou. Este prima dată când îl încerc pe acesta și chiar îmi place.
- Mască păr Loncolor Natura cu ulei de măsline. Știu că mă vopsisem la un moment dat cu Loncolor și am primit și o mască de păr (sau balsam? eeh tot pe acolo :)) ). Țin minte că îmi plăcuse și am vrut să o încerc și pe aceasta.

Shopping Cosmetice

Pentru ten:
- Spumă curățare ten uscat/sensibil Balea. Aveam nevoie de unul și am oscilat între acesta și cel asemănător pe care l-am mai avut de la Nivea. Curiozitatea să încerc ceva nou m-a împins să-l aleg pe ăsta.
- Apă micelară Loreal Paris. Am recumpărat-o acum a doua oară, deci mi-a plăcut :D.
- Demachiant bifazic Farmec. L-am luat în locul celui de la Balea și îmi place la fel de mult. Exceptând pelicula uleioasă pe care o lasă, îndepărtează foarte bine machiajul ochilor.

Shopping Cosmetice

Câteva chestiuțe mai random:
- Ondulator Remington. L-am prins la reducere pe elefant.ro. Chiar îmi doream un ondulator, mai ales că sunt incapabilă să-mi fac bucle cu placa :)).
- Gel de duș Balea cu ananas și cocos. Dacă mi-ați urmărit blogul în ultima vreme probabil ați observat că am dezvoltat o obsesie legată de cocos. Tot ce înseamnă mâncare sau cosmetice cu cocos, musai e de încercat :)). Așa a fost și cu gelul de duș de față.
- Scrub corp Balea cu măr și scorțișoară. Miroase absolut delicios și este și eficient. Îmi place mai ales că atunci când îl folosesc face și puțină spumă, asemănătoare cu un gel de duș.

Shopping Cosmetice

- Fond de ten Rimmel London Stau Matte, nuanța 103 True Ivory. Fiind posesoarea unui ten mixt/gras, trebuia încercat și acest fond de ten. Momentan îmi place :D. Cred că vă voi povesti mai multe despre el într-un review. 
- Ruj lichid Sleek Matte me, nuanța Rioja Red. Mai e nevoie să vă spun cât este de bun rujul ăsta? L-am purtat o noapte întreagă la balul de absolvire și nu s-a miscat. Păcat că nu au o varietate mai mare de culori. Totuși, merită toți bănuții.
- Maybelline Color Tattoo, nuanța On an On Bronze. Trebuia să se alăture și el colecției mele. Îmi plac fardurile astea din ce în ce mai mult. Atât pentru aspectul pe care îl oferă și faptul că se aplică atââât de simplu.
- Mascara Essence Maximum Definition. M-a intrigat puțin periuța subțire, mai ales că mă cam săturasem de periuța imensă de la ultimul mascara, cu obiceiul meu să-mi nimeresc ochiul în loc de gene.
- Ojă Rimmel London, Go Wild-er-ness. Pentru că singura mea ojă mov s-a uscat și o aveam pe listuța de shopping de câteva luni :D. Chiar a meritat așteptarea.
- Creion corector ojă Essence. Hmm.. vă zic de pe acum, că nu își merită banii. Deși nu a fost scump, nu mi-a plăcut, mai ales pentru faptul că se murdarește foarte ușor vârful și nu mai poate fi folosit. Plus că mi s-a părut că sunt aproape uscate vârfurile alea.

Shopping Cosmetice

Șii astea au fost. Vă promit aici și acum că voi sta cât pot de cuminte în următoarele săptămâni :)). Tineți-mi pumnii!!
Voi ce v-ați mai cumpărat? Ați încercat vreunul din produsele de mai sus?
Pentru orice întrebări sau păreri vă aștept cu drag comentariile!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,