Review - Trio eyeshadow Paese

Hello people!
V-am spus de câteva ori cât de mult îmi place acest trio, l-am și inclus în favoritele lunii, bineînțeles că urma și un review despre el :). Este vorba despre trio-ul de la Paese luat de la Cosmobeauty.

Review trio eyeshadow Paese

Trio eyeshadow Paese, nuanța 237 Vanilla Chocolate (cantitate 5g, preț 52 lei - preț emag)

Din ce-mi aduc aminte eu l-am luat la reducere la Cosmobeauty, parcă fusese în jur de 30 de lei. Așa la 52 mi se pare un pic cam scumpuț mai ales că este vorba doar de 3 farduri. Șii ăsta este singurul aspect negativ pe care l-am putut găsi la acest trio :)).

În primul rând ambalajul mi se pare foarte simpatic, elegant și simpluț. Îmi place și sistemul de închidere și faptul că nu este ca toate celelalte cu clapița aia tradițională. La acesta capacul se închide prin înșurubare. Mi se pare un trio super util mai ales luat în calatorii. Nu necesită mult spațiu și doar cu ajutorul lui se poate realiza un machiaj complet. Culoarea cea mai deschisă (acel alb, culoarea untului aș zice) mi se pare perfect de aplicat în colțul interior al ochiului și luminează foarte frumos privirea.

Review trio eyeshadow Paese

Fardurile sunt destul de reci și totodată neutre. Nu mi se par deloc prăfoase, sunt cremoase și pigmentate.  Au un finish ușor satinat și sunt rezistente. E adevărat că parcă la finalul zilei culorile nu mai sunt atât de intense ca imediat după aplicare, dar nu s-au strâns inestetic în pliu. Totuși le-am aplicat doar cu primerul de la e.l.f. (care nu mi s-a părut cine știe ce) sau fără nici o bază. Poate cu un primer mai bun rezistă mult mai bine.
Mai jos aveți și swatch-urile aplicate fără nici o bază:

Review trio eyeshadow Paese swatch
*cu bliț*

Review trio eyeshadow Paese swatch
*fără bliț*

Și listuța de ingrediente în caz că sunteți interesate:


În concluzie, trio-ul mi se pare foarte calitativ și dacă aveți posibilitatea să îl cumpărați, încercați-l! Eu cu siguranță voi mai încerca și alte culori cu prima ocazie :D.
Sper că v-a plăcut postarea de azi și vă aștept cu drag comentariile!
Voi ați încercat vreun produs de la Paese? Cum vi s-a părut? :D Am mai auzit că ar avea fonduri de ten foarte bune, let me know!

Kisses & Be happy!
Timi

Etichete: , , , ,